۲۴ آبان ۱۴۰۱، ۲۱:۵۹
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 84944208
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۰ هزار و ۷۴۱ میلیارد ریال تسهیلات ازدواج در لرستان پرداخت شد

خرم‌آباد- ایرنا- رییس شورای هماهنگی بانک های لرستان گفت: امسال ۲۰ هزار و ۷۴۱ میلیارد ریال تسهیلات ازدواج در لرستان پرداخت شده است و اکنون ۹ هزار و ۴۹۴ نفر متقاضی دریافت این تسهیلات هستند.

به گزارش ایرنا، غلامحسین کریمی روز سه شنبه در ستاد ساماندهی امور جوانان لرستان بیان کرد:در مجموع ۲۸ بانک خصوصی و دولتی در سطح اسن استان فعال است.

وی با بیان اینکه کل اعتبار قرض‌الحسنه لرستان  تسهیلات ازدواج بالغ‌ بر ۳۵ هزار و ۶۷۱ میلیارد ریال بوده است اظهار داشت: از این میزان اعتبار ۲۰ هزار و ۷۴۲ میلیارد ریال هزینه شده است.

رئیس شورای هماهنگی بانک‌های لرستان خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تا پایان روز ۲۳ آبان‌ماه سال جاری  حدود ۱۵ هزار و ۹۵۵ نفر تسهیلات ازدواج پرداخت و  تعداد پرونده های در نوبت دریافت تسهیلات ۹ هزار و ۴۹۴ مورد است.

وی با بیان اینکه نسبت پرداختی تسهیلات در بانک های دولتی و خصوصی بیش از ۵۸ درصد است ادامه داد: یک‌چهارم پرداخت تسهیلات ازدواج یعنی حدود ۵۸.۸ درصد توسط بانک ملی پرداخت شده است.

رییس شورای هماهنگی بانک‌های لرستان ادامه داد: در مجموع بانک‌های دولتی که حدود ۳۴ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار داشته که از این رقم ۲۰ هزار میلیارد ریال پرداخت و متقاضی در صف ۲۱۵۸ نفر و درصد پرداختی آن نسبت به اعتبارات مصوب ۵۸.۲ درصد بوده است.

کریمی عنوان کرد: کل اعتبارات بانک‌های خصوصی استان ۱۲ هزار و ۸۳۰ میلیارد ریال بوده که در مجموع هفت هزار و ۲۸۰ میلیارد ریال پرداختی داشته و ۳۳۶ نفر متقاضی در صف و نسبت به کل اعتبارات مصوب ۵۶.۷ درصد پرداختی داشته است.

وی افزود: در حوزه تسهیلات ازدواج در مجموع در لرستان ۲۰ هزار و ۷۴۱ میلیارد ریال پرداخت شده است که اکنون ۹ هزار و ۴۹۴ نفر متقاضی دریافت این تسهیلات است و مانده  اعتبار۱۴ هزار و ۹۳۰ میلیارد ریال است و کل تسهیلات ازدواج پرداخت شده در استان ۵۱.۱ درصد است.

کریمی گفت: ۶ هزار و ۲۴۰ میلیارد ریال وام فرزندآوری به  ۱۴ هزار و ۶۵۰ نفر در لرستان پرداخت شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha