۲۵ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۵۳
کد خبر: 84944201
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سازش در پرونده خلع ید ۷۱ هزار مربع زمین در ارومیه

۲۵ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۵۳
کد خبر: 84944201
سازش در پرونده خلع ید ۷۱ هزار مربع زمین در ارومیه

ارومیه - ایرنا - رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: پرونده خلع‌ید زمین به مقدار ۷۱ هزار مترمربع از محل متصرفی، قلع و قمع مستحدثات و ساختمان مسکونی در شعبه اول اجرای احکام مدنی متمرکز ارومیه به صلح و سازش ختم شد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی، ناصر عتباتی روز چهارشنبه افزود: در پرونده شعبه اول اجری احکام مدنی ارومیه، اجرایی‌های در ۳۱ تیر ماه سال ۱۳۹۶ صادر شده بود، لکن به دلیل وجود مستحدثات در محل مورد نظر اجرای حکم با مشکلاتی مواجه بود که پس از گذشت قریب به پنج سال، توفیقی در اجرای آن حاصل نشده بود.

وی ادامه داد: از طرفی نیز طرفین گرفتار تنش و اختلاف شدید خانوادگی شده بودند بطوریکه استمرار وضع موجود احتمال حدوث هرگونه واقعه‌ای را متصور می‌کرد.

عتباتی اضافه کرد: با تلاش و مساعی فراوان و مذاکرات عدیده توسط همکاران خدوم شعبه اول اجرای احکام مدنی شهرستان ارومیه و تشکیل جلسات متعدد مصالحه توسط علی نژاد معاون قضایی رییس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب ارومیه، در نهایت مصالحه انجام و توافق ما بین طرفین پرونده حاصل و مقرر شد زمین معوض در ازای محکوم به محکوم‌ علیه پرداخت و پرونده با رضایت محکوم‌علیه مختومه شد.

به گزارش ایرنا، رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی و معاونین قضایی وی تا شامگاه گذشته با بیش از ۱۵۰ نفر مراجعین به دستگاه قضایی استان دیدار و مسایل و مشکلات قضایی انها را بررسی کردند.

در این دیدار که با هماهنگی دفتر ارتباطات مردمی و با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی در راستای سیاست ارتباط بدون واسطه مسوولان دستگاه قضایی با مردم صورت گرفت، رییس کل دادگستری استان و معاونین قضایی وی به صورت چهره به چهره با مردم دیدار و در مورد درخواست‌های هر یک دستورهای لازم را صادر کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha