اصولی: بازیکنان تیم ملی به چیزی جز پیروزی و سربلندی ایران فکر نمی‌کنند

تهران- ایرنا- سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: بازیکنان ایران بااخلاق و تک تک آنها سربازهای ایران هستند که فکری جز موفقیت، پیروزی و سربلندی ایران ندارند.

به گزارش عصر سه‌شنبه ایرنا، احسان اصولی، سخنگوی فدراسیون فوتبال در نشست خبری اظهار داشت: روز گذشته نشست خیلی خوبی با رئیس جمهور داشتیم و بدرقه خیلی خوبی انجام شد. در این نشست که در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، مربیان، بازیکنان و سرمربی تیم ملی فوتبال ایران دیدگاه خود را بیان کردند.

وی افزود: نتیجه این نشست هم‌افزایی، همدلی و تقویت تیم ملی فوتبال ایران بود و یک وفاق شکل گرفت. در چند ماه گذشته خادمین مردم عزیز ایران در فدراسیون فوتبال شاهد حمایت دولت و مجلس شورای اسلامی بودند. با این حمایت‌هایی که صورت گرفت، آماده‌سازی تیم ملی را به خوبی و طبق برنامه پیش بردیم و دیروز با گفت‌وگویی که انجام شد، تیم ملی شاهد بدرقه خوبی بود.

اصولی: بازیکنان تیم ملی به چیزی جز پیروزی و سربلندی ایران فکر نمی‌کنند

سخنگوی فدراسیون فوتبال در واکنش به اینکه «چرا تیم ملی ایران به طور کامل به دیدار رئیس جمهور نرفت؟» گفت: همه می‌دانند در این تیمی که با رئیس جمهور دیدار کرد، لژیونرها حضور نداشتند زیرا آنها در خارج از کشور بودند و مستقیما از کشورهای مبدا راهی دوحه شدند و امروز طبق اخباری که دارم همه دور هم جمع شده‌اند. برخی‌ هستند که سفید را سیاه می‌گویند و روز را شب. این مشکل ما نیست.

سخنگوی فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: جو همدلی و اتحاد در بین بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران موج می‌زند. در این روزها هر کسی که آرزوی سربلندی ایران را دارد باید از تیم ملی حمایت کند. در بخش دولت، مجلس، وزارت ورزش و جوانان و تمامی ارکان حاکمیتی در فدراسیون و باشگاه‌ها شاهد یک فضای همدلانه هستیم و تا پای جان برای ایران شعاری که برای تیم ملی انتخاب شده، ایستاده‌ایم.

اصولی: بازیکنان تیم ملی به چیزی جز پیروزی و سربلندی ایران فکر نمی‌کنند

اصولی تصریح کرد: به عنوان سخنگوی فدراسیون فوتبال ایران حرف می‌زنم، با اطمینان می‌گویم، این تیم ملی ایران است و در این رویداد مهم ورزشی به نام ایران، وارد یک آوردگاه مهم، حساس و جدی می‌شویم. هر چقدر در این رقابت تیم ملی را تقویت کنیم در جهت سرافرازی و اعتلای فوتبال گام برداشته‌ایم. ما ضوابط و آیین‌نامه روشن و واضحی داریم. این آیین نامه را تمام باشگاه‌ها دارند. فضای کنونی فوتبال ایران دوستانه و صمیمانه است هر جا را که می‌بینیم همه از تیم ملی حمایت می‌کنند. هیچ چیز برای مردم ایران مهم‌تر از حمایت از تیم ملی نیست.

وی درباره لغو نشست خبری کارلوس کی‌روش و شایعاتی مبنی بر اینکه بحث‌هایی درباره فشار به کی‌روش مطرح شده است، اعلام کرد: من نمی‌دانم چرا این اتفاق رخ داد و نشست مطبوعاتی کارلوس کی‌روش لغو شد اما آنچه گفته شد کاملا فوتبالی بود. او از حداکثر زمان‌بندی برای انتخاب فهرست تیم ملی استفاده کرد و به نظرم چیز پیچیده و سخت و خاصی نیست و از آن جنس حرف‌های بی‌محل و بی‌جاست.

سخنگوی فدراسیون فوتبال تاکید کرد: اینکه فهرست تیم ملی فوتبال ایران یک بازیکن کمتر برای جام جهانی دارد، نظر سرمربی تیم ملی فوتبال ایران است. کی‌روش کاملا مختار و صاحب‌اختیار است. قطعا خودش پاسخ این موضوع را خواهد داد.

اصولی: بازیکنان تیم ملی به چیزی جز پیروزی و سربلندی ایران فکر نمی‌کنند

سخنگوی فدراسیون فوتبال در پایان گفت: دولت جمهوری اسلامی همیشه در ادوار مختلف پاداش‌هایی را در نظر گرفته است و جای تقدیر دارد. این اتفاق بعد از صعود ایران با شکست عراق رخ داد. برای بعد از این هم کاملا امر مرسومی است و در همه دنیا و همه باشگاه‌ها مرسوم است و باید از دولت، مجلس شورای اسلامی و وزارت ورزش باید قدردانی کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha