سرمربی والیبال شهرداری گنبدکاووس: هدف ما کسب سه امتیاز مقابل سایپا است

گنبدکاووس - ایرنا - سرمربی تیم شهرداری گنبدکاووس گفت که هدف بازیکنان این تیم در هفته دهم مسابقات لیگ برتر والیبال مردان کشور جام سپهبد شهید حاج "قاسم سلیمانی"، پیروزی مقابل سایپا تهران و کسب سه امتیاز این بازی خارج از خانه است.

رامین بابایی سه‌شنبه شب به خبرنگار ایرنا اظهارداشت: بازی عصر فردا چهارشنبه (۲۵ آبان) تیم شهرداری گنبدکاووس مقابل سایپا تهران یک بازی حساس است زیرا هر ۲ تیم به دنبال کسب پیروزی در این دیدار هستند.

وی افزود: تیم شهرداری گنبدکاووس که در سه بازی گذشته مقابل حریفان پیروز شده، شخصیت جنگندگی و بُرد پیدا کرده است و برای استمرار نوار پیروزی هایش به دنبال کسب چهارمین بُرد خود و سه امتیاز این دیدار خارج از خانه است.

بابایی اضافه کرد: البته سایپا از تیم‌های خوب لیگ برتر والیبال است و اگرچه فعلا در جدول جایگاه مناسبی ندارد اما میزبان است و بدون تردید از امتیاز میزبانی خود برای پیروزی استفاده خواهد کرد به همین علت معتقدم بازی فردا حساس و برای هر ۲ تیم سخت خواهد بود.

سرمربی تیم شهرداری گنبدکاووس ادامه داد: تیم ما بازیکنان با تجربه خوبی دارد که با درک شرایط و حساسیت بازی به دنبال پیروزی مقابل سایپا و ارتقای جایگاه تیم در جدول هستند.

وی بیان داشت: هدف تیم شهرداری گنبدکاووس در پنج بازی باقی مانده نیم فصل لیگ برتر، قرار گرفتن در میانه جدول و در نیم فصل دوم هم صعود به جمع تیم‌های نیمه بالای جدول و پلی اف است.

بابایی که تیمش هم اکنون از ۹ بازی قبلی با پنج برد و چهار باخت و کسب ۱۳ امتیاز در رده هشتم قرار دارد، ابراز امیدواری کرد با فراهم شدن شرایط برای حضور تماشاگران، روند پیروزی‌های شهرداری در بازی‌های خانگی استمرار یابد.

تیم والیبال سایپا تهران هم از ۹ بازی قبلی خود با کسب ۲ پیروزی و هفت شکست با ۹ امتیاز در رده دوازدهم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر امسال قرار دارد.

مطابق اعلام سازمان لیگ برتر والیبال، قضاوت بازی فردا ۲ تیم شهرداری گنبدکاووس و سایپا که در تهران برگزار خواهد شد، بر عهده "مهدی نویدی و امید فولادی وندا" به ترتیب به عنوان داور اول و دوم است ضمن اینکه "محمدحسین خوشدل" ناظر داوری و "امیر طلوع کیان" ناظر فنی خواهند بود. 

به گزارش ایرنا، تیم والیبال گنبدکاووس که سال‌هاست در مسابقات لیگ برتر شرکت دارد امسال برای پنجمین بار با نام شهرداری در این رقابت‌ها شرکت کرده است.

تیم شهرداری گنبدکاووس در فصل قبل مسابقات رتبه دهم را کسب کرده بود.

گنبدکاووس با ۴۱۱ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است و رشته والیبال در بین مردمان این شهرستان علاقمندان زیادی دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha