۲۴ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۴۰
کد خبرنگار: 2103
کد خبر: 84943686
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ظرفیت تمام دستگاه‌ها برای مدیریت جاده‌ها در زمستان بکار گرفته شود

ارومیه - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه روند تامین ایمنی محورهای مواصلاتی در استان تسریع می‌شود، گفت: ظرفیت تمام دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای مدیریت جاده‌ها در فصل زمستان بکار گرفته شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، یاسر رهبردین روز سه‌شنبه در جلسه مدیریت اجرایی کمیسیون ایمنی راه و حمل و نقل استان اظهار کرد: نقاط حادثه خیز راه‌های استان شناسایی و اولویت بندی شده و روند تامین ایمنی محورهای مواصلاتی جهت کاهش تصادفات تسریع شود.
وی با تاکید بر پیگیری مستمر تخصیص اعتبارات در سطح ملی جهت تکمیل پروژه‌های حوزه راه، افزود: دستگاه‌های مربوطه با جدیت در راستای رفع مشکلات جاده‌ها اقدام کرده و به محورهای مواصلاتی با بار ترافیکی بالا، توجه ویژه داشته باشند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی به پیش بینی تدابیر لازم برای کاهش تصادفات در جاده‌های استان نیز تاکید کرد و یادآور شد: دستگاه‌های متولی با هم افزایی بیش از پیش، از ظرفیت‌های یکدیگر برای مدیریت ماه‌های سرد سال استفاده کنند.
رهبردین همچنین به استفاده فرمانداران از ظرفیت تمامی دستگاه‌ها برای مدیریت و تامین ایمنی راه‌های حوزه استحفاظی اشاره کرد و ادامه داد: اقدامات لازم از هم اکنون برای تامین و نوسازی ماشین آلات جهت اموری چون برفروبی جاده‌ها انجام شود.

آذربایجان‌غربی ۱۲ هزار کیلومتر مسیر ارتباطی دارد و توسعه و بهسازی این محورها در اولویت مسوولان است که می‌تواند شاخص‌های توسعه را در استان ارتقا بخشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha