شاهرود آماده میزبانی رقابت‌های والیبال دسته یک جوانان کشور است

شاهرود - ایرنا - رییس هیات والیبال شاهرود گفت: این شهرستان برای میزبانی مسابقه‌های والیبال لیگ دسته یک جوانان ایران آماده و زیرساخت‌های این خطه نیز برای برپایی رقابت‌ها و اردوهای تدارکاتی تیم‌ها مناسب است.

سعید طبسی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شهرستان شاهرود به خاطر داشتن امکانات مناسب ورزشی، هر ساله میزبان برگزاری مسابقات کشوری و نیز اردوهای آماده‌سازی تیم‌های ملی در رشته‌های مختلف ورزشی است.

وی با بیان اینکه مسابقات والیبال قهرمانی رده سنی جوانان باشگاه‌های دسته یک مردان کشور از روز یکشنبه ۲۹ آبان ماه در شهرستان شاهرود آغاز می‌شود، ابراز داشت: در این دوره از رقابت‌ها ۲۳ تیم از سراسر کشور حضور دارند.

طبسی با اشاره به اینکه این رقابت‌ها از ۲۹ آبان تا ۶ آذرماه به مدت هشت روز ادامه خواهد داشت، گفت: تاکنون تیم‌های نصر شاهرود، ملوان تهران، عقاب نهاجا، رازین پلیمر، مس شهر بابک، گل گهر سیرجان، کندوان شمال نور، چادرملو اردکان، مقاومت بسیج، طلوع سپیدان باران، فولاد مبارکه سپاهان، رعد پدافند، دخانیات، شهرداری شهریار و درنا ارومیه در این دوره از مسابقات ثبت نام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه دیدارهای دور مقدماتی در چهار گروه برگزار می‌شود، ادامه داد: از هرگروه چهار تیم برتر به مرحله نهایی صعود خواهند کرد.

شاهرود آماده میزبانی رقابت‌های والیبال دسته یک جوانان کشور است

۲۳ تیم ۲۸ آبان وارد شاهرود می‌شوند

رییس هیات والیبال شاهرود با اشاره به اینکه تیم‌ها عصر روز شنبه ۲۸ آبان وارد این شهرستان می‌شوند، افزود: هر تیم شامل ۱۴ بازیکن متولد ۱۱ دی ۱۳۸۱ به بعد با همراهی سرپرست، مربی و دو کمک مربی است.

وی با بیان اینکه مسابقات در سالن‌های ولی‌عصر(عج) شهرداری و امام علی(ع) آموزش و پرورش برگزار می‌شود، ابراز داشت: هر روز ۱۰ رقابت در این ۲ سالن انجام می‌شود.

طبسی با اشاره به اینکه هشت داور و ۶ ناظر و نماینده فدراسیون در این دوره از مسابقات حضور دارند، اظهار داشت: هشت داور از استان سمنان هر یک از رقابت را قضاوت می‌کنند.

وی با بیان اینکه مسابقات مطابق آخرین قوانین فدراسیون جهانی والیبال برگزار می‌شود، تصریح کرد: تمامی مسابقات با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا برگزار خواهد شد.

نصر شاهرود آماده کسب موفقیت در این رقابت‌ها است

رییس هیات والیبال شاهرود با اشاره به اینکه تیم نصر نماینده این شهرستان آماده کسب موفقیت در رقابت‌های پیش رو است، افزود: امسال امتیاز تیم نصر امید تهران (مردان و بانوان) با حمایت مسوولان به شاهرود واگذار شد و کسب امتیاز تیم بزرگسالان نیز برای سال آینده برای حضور در لیگ برتر کشور در دستور کار است.

وی با بیان اینکه ۶ والیبالیست تیم جوانان نصر شاهرود در رده بزرگسالان دسته یک کشور بازی می‌کنند، ابراز داشت: سه بازیکن، ۲ کمک مربی و سرپرست تیم نصر بومی هستند.

به گفته طبسی، سرمربیگری تیم نصر شاهرود را مهدی عسگری برعهده دارد.

مسابقات والیبال نوجوانان دختر قهرمانی دسته یک کشور آذرماه سال گذشته با حضور ۱۰ تیم از سراسر کشور در شاهرود برگزار شد.

در شهرستان شاهرود بیش از ۲ هزار والیبالیست مرد و زن در ۵۰ باشگاه ورزشی زیر نظر مربیان فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha