معرفی نماد تاریخ و فرهنگ اردبیل در کنگره ۳۴۰۰ شهید والامقام اردبیل

اردبیل-ایرنا- فرماندار اردبیل گفت: زیرساخت‌های برگزاری کنگره ۳۴۰۰ شهید والامقام استان در اردبیل فراهم شده است و در این کنگره نماد تاریخ و فرهنگ اردبیل رونمایی و معرفی می‌شود.

به گزارش ایرنا، سید محمد اعتماد اعجازی روز سه شنبه درجلسه هماهنگی برگزاری کنگره ۳۴۰۰شهید والامقام اردبیل افزود: برگزاری کنگره  ۳۴۰۰شهید والامقام استان فرصتی بزرگ برای معرفی ظرفیت‌های فرهنگی و معنوی اردبیل است و باید از این ظرفیت به نحو احسن استفاده شود.

وی با بیان اینکه تمام برنامه‌های فرهنگی بامحوریت کنگره ۳۴۰۰شهید والامقام اردبیل اجرا می‌شود، گفت: نمادتاریخ و فرهنگ اردبیل باید درقالب این کنگره به صورت ویژه معرفی شود و در این زمینه از ظرفیت هنرمندان مجرب استفاده شود و دستگاه‌های فرهنگی هم نسبت به این امر اهتمام جدی داشته باشند

فرماندار اردبیل ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدای والامقام گفت: به مناسبت هفته بسیج بیش از ۱۴۰ برنامه بامحوریت کنگره ۳۴۰۰ شهید والامقام استان در اردبیل برگزار می‌شود.

اعتماد اعجازی ادامه داد: همزمان باهفته بسیج طرح‌های آب رسانی ومحرومیت زدایی در مناطق مختلف اردبیل به بهره برداری می‌رسد و تیم‌های پزشکی جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق روستایی و محروم حضور خواهند  داشت.

فرماندار اردبیل برگزاری یادواره شهدای والامقام، دیدار باخانواده شهدا، غبارروبی مزار شهدا، رونمایی ازکتاب، برگزاری نشست هم اندیشی، همایش پیاده روی، اجرای طرح کرامت درمحلات و برگزاری میز خدمت را از برنامه‌های شاخص هفته بسیج اعلام کرد.

اعتماد اعجازی گفت: دستگاه های فرهنگی باید در ترویج فرهنگ و روحیه بسیجی در جامعه و انتقال آن به نسل امروز اهتمام جدی داشته باشند چرا که با فرهنگ و روحیه بسیجی دربسیاری ازحوزه‌ها به پیشرفت قابل توجهی رسیده ایم.

هفته بسیج از۲۹ آبان ماه آغاز و تا پنجم آذرماه ادامه خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha