۲۴ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۵۶
کد خبرنگار: 3043
کد خبر: 84943632
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نخستین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان در قزوین افتتاح شد

قزوین- ایرنا- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین گفت: همزمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی نخستین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان در کانون پرورش فکری استان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا،در این نمایشگاه علاوه بر کتاب‌ها و محصولات فرهنگی کانون، شامل آثار چندین ناشر استانی در حوزه کودک و نوجوان است که با تخفیف حداقل ۱۵ درصد ارائه می‌شود و علاقمندان می‌توانند از ۲۴ تا ۳۰ آبان ماه همه روزه از ساعت ۹ تا ۲۰ از این نمایشگاه بازدید کنند.

نخستین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان با شعار «ما همانیم که می‌خوانیم» و با همکاری اداره کل آموزش و پرورش، انجمن فرهنگی ناشران استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان اتوبوس‎رانی استان در مجتمع فرهنگی و هنری کانون استان قزوین برپاشده است.

سید علی‌اکبر موسوی در آئین افتتاح این نمایشگاه با اشاره به شعار امسال هفته کتاب«ما همانیم که می‎خوانیم" گفت: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای انتخاب کتاب‌های خوب و مناسب برای کودکان و نوجوانان است.

وی با اشاره به محوریت و جایگاه ویژه کتاب و کتاب‌خوانی در فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون و با تاکید بر اهمیت انس با کتاب از دوران کودکی، برپایی این نمایشگاه را زمینه ساز توجه بیشتر خانواده‌ها به اهمیت کتاب و جلب افکار عمومی به  اهمیت افزودن کتاب به سبد خرید خانواده برای ارتقای آگاهی و فرهنگ در جامعه به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: برای بازدید دانش‌آموزان از این نمایشگاه هماهنگی‌های لازم فراهم شده تا کودکان و نوجوانان بتوانند برحسب سلیقه و علایق خود کتاب تهیه کنند.

هم‌چنین در ادامه این مراسم ویژه برنامه‌ای با عنوان "در سایه سار کتاب" با حضور دانش‌آموزان در سالن نمایش کانون برگزار شد که شامل برنامه‌هایی مانند نمایش، قصه‌گویی، رونمایی از سه عنوان کتاب و تقدیر از مربیان برگزیده کانون در طرح خلاق ترویج کتاب‌خوانی بود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha