امامان جماعت موتور محرکه امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه‌های اجرایی هستند

شهرری - ایرنا - دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر کشور نقش امامان جماعت دستگاه های اجرایی در ترویج فریضه به معروف و نهی از منکر را مهم خواند و از آنان به عنوان موتور محرکه این حوزه نام برد.

به گزارش ایرنا، سید محمد صالح هاشمی گلپایگانی امروز/سه شنبه/ در نشست تخصصی امامان جماعت شورای امر به معروف و نهی از منکر که در آستان شیخ صدوق (ع) شهرری برگزار شد، گفت: موتور محرکه امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه های اجرایی باید ائمه جماعت باشند چراکه ذات لباس روحانیت مطالبه گری است و باید به دنبال احرای آن باشند.

وی با انتقاد از اینکه در بسیاری از دستگاه های اجرایی بحث امر به معروف و نهی از منکر به گوشه ای رانده شده است، خاطرنشان کرد: موضوع امر به معروف و نهی از منکر کمک کار مدیریت است.

هاشمی گلپایگانی یادآور شد: چرا این تصور می شود که امر به معروف و نهی از منکر موجب خراب کردن کار مدیریتی می شود در صورتی که این موضوع کمک کار است.

این مسئول با ذکر این سوال که آیا شورای امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه های اجرایی برگزار می شود، ادامه داد: شاید برخی مدیران اعتقادی ندارند که این موضوع کمک کار نیست؛ اما اعتقاد داریم که موتور مطالبه گری امر به معروف و نهی از منکر باید امامان جماعت دستگاه ها باشند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور خاطرنشان کرد: مساله آموزش هم بسیار مهم  است که باید به فراخور ماموریت دستگاه های مختلف راهکارها در این زمینه ارائه شود.

نشست تخصصی امامان جماعت شورای امر به معروف و نهی از منکر دستگاه های اجرایی و حکومتی کشور که در آستان شیخ صدوق (ع) شهرری برگزار شد

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha