۲۴ آبان ۱۴۰۱، ۱۰:۴۳
کد خبر: 84943496
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

موضوع سلامت برای دولت و مجلس مهم و حساس است

تهران- ایرنا- محمد باقر قالیباف در روند بررسی گزارش کمیسیون بهداشت در مورد کمبود دارو در کشور خطاب به وزیر بهداشت گفت:موضوع سلامت برای دولت و مجلس مهم و حساس است ما شما را مسوول هماهنگی رفع کمبود دارو در کشور می دانیم.

 به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، محمد باقر قالیباف در نشست علنی امروز- سه شنبه ۲۴ آبان ماه- مجلس شورای اسلامی در روند بررسی گزارش کمیسیون بهداشت در مورد کمبود دارو در کشور گفت:امروز مهمترین بحث، کمبود دارو است در این حوزه گزارش کمیسیون و بررسی های انجام شده حاکی از این است که مشکلاتی در هماهنگی بین دستگاهها وجود دارد.

رییس مجلس بیان داشت: درسامانه«تی تک» سالیان سال است که داده‌هایی وجود دارد نیازهای فصول، نوعی مریضی و نوع مصرف در تجزیه و تحلیل این سامانه به راحتی نشان می دهد و چه وقت چه چیزی را نیاز داریم غافلگیر شدن در این موضوع پذیرفتنی نیست.

قالیباف افزود: موضوع سلامت برای دولت و مجلس مهم و حساس است ما شما را به عنوان وزیر بهداشت مسوول این هماهنگی می دانیم و دولت و مجلس در خدمت شماست که در اول زمستان این اتفاق نیفتد که حدود ۹۰ قلم داروی کمیاب داشته باشیم در این بخش دقت کنید که این اتفاق در فصل زمستان تکرار نشود.

وی افزود: سازمان های بیمه گر در بیمه سلامت و نیروهای مسلح تقریبا به روز کار خود را انجام میدهد و اشکالاتی در بیمه تامین اجتماعی وجود دارد که امیدواریم مشکلات حوزه سلامت را حل کنید.

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha