فرمانده سپاه مرکزی: دستاوردهای امید بخش قابل توجهی در دولت سیزدهم کسب شده‌ است

اراک - ایرنا - فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: اقدامات و دستاوردهای امید بخش قابل توجهی در دولت مردمی انقلابی سیزدهم کسب شده‌ است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» روز دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان اراک افزود: دشمن از واقعیت ها و روند پیشرفت کشور به شدت عصبانی بوده و به بهانه های واهی دنبال متوقف کردن پیشرفت کشور است.

وی ادامه داد:  امام خمینی (ره) نهضت اسلامی را با تکیه به معنویت و مردم روی کار آورد و با این ۲ مولفه همه محدودیت ها را رفع کرد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی به برکت مجاهدت ها و جهادهای ۴۳ ساله امروز در اوج اقتدار بوده و ملت ایران برای فتح قله های بلند آماده شدند و دشمن را در سیاست های مختلف با شکست جدی مواجه کردند.

سردار کریمی ادامه داد: امروز دشمن به دنبال ضربه به روحیه خودباوری جوانان و نوجوانان بوده و غیرت دینی که همواره موتور محرکه پیشرفت کشور و جوانان است را نشانه گرفتند که ملت ایران و جوانان با آگاهی و عقلانیت صف خود را از دشمنان جدا کردند و تعداد اندک نوجوانان فریب خورده هم با کار فرهنگی و جهاد تبیین به صف خروشان و انقلابی ملت ایران خواهند پیوست.

وی افزود: جوانان ایران اسلامی به رغم تحریم های ظالمانه، فشار و عملیات روانی دشمنان افتخارات بزرگی را خلق کردند و امروز در بسیاری از حوزه ها به پیشرفت های بزرگی دست یافته ایم.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه در طول انقلاب اسلامی با جهادهای مختلفی اطلاعاتی، امنیتی، دفاعی، نظامی، سازندگی، علمی، سازندگی، علمی و فرهنگی حماسه های بزرگی خلق شده، گفت: امروز به سطح استراتژیک رسیدیم و برای ماندگاری نیازمند رسیدن و تحقق سطح ایدئولوژیک هستیم.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha