۲۳ آبان ۱۴۰۱، ۱۴:۱۱
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 84942701
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

صندوق کارآفرینی امید ۱۲ هزار فقره وام در کردستان پرداخت کرد

سنندج- ایرنا- مدیر صندوق کارآفرینی امید کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲ هزار و ۷۰۰ فقره تسهیلات توسط این صندوق پرداخت شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۹.۷ برابر رشد داشته است.

صلاح گل‌محمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا  اظهار داشت: مبلغ این تعداد وام اعطایی افزون بر یک هزار و ۶۱۶ میلیارد بود در حالی که این میزان در مدت مشابه سال گذشته ۴۴۳ میلیارد و ۹۷۹ میلیون ریال با هزار و ۳۱۳ فقره بود.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری بیشترین میزان وام اعطایی این صندوق در استان مربوط به بخش‌های خدمات و کشاورزی است، افزود: پنج هزار و ۶۱۰ فقره وام به مبلغ ۶۰۷ میلیارد و ۹۸۹ میلیون ریال در این مدت به بخش خدمات پرداخت شده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید کردستان ادامه داد: در سال جاری چهار هزار و ۷۸۰ فقره وام به مبلغ ۷۸۷ میلیارد و ۴۴۲ میلیون ریال به متقاضیان بخش کشاورزی استان پرداخت شد.

گل‌محمدی یادآور شد: یک هزار و ۵۸۰ فقره به بخش صنعت و ۷۲۰ فقره هم در بخش ضروری و رفاهی به متقاضیان استان در سال جاری وام پرداخت شد.

وی اظهار داشت: در نتیجه پرداخت این میزان وام در بخش‌های کشاورزی، خدمات و صنعت، ۱۵ هزار و ۷۱۹ فرصت شغلی ایجاد شد.

در حال حاضر ۱۰ شعبه صندوق کارآفرینی در استان کردستان فعال است و با اعطای تسهیلات در حوزه‌های مختلف به مردم ارائه خدمت می‌کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha