۳۴۵ میلیارد تومان در شهرکهای صنعتی استان سمنان سرمایه‌گذاری شد

سمنان- ایرنا- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: میزان سرمایه‌گذاری در زمین‌های واگذارشده در شهرکهای صنعتی این استان طی نیمه نخست سال ۱۴۰۱ بیش از ۳۴۵ میلیارد تومان بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضا باقری روز دوشنبه به رسانه ها ابراز داشت: ۸۶ هکتار اراضی شهرک‌های صنعتی طی نیمه نخست ۱۴۰۱ واگذار شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان افزود: این میزان اراضی صنعتی به ۶۱ سرمایه‌گذار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان واگذار شد.

وی بیان کرد: در ۶ ماه نخست امسال، ۳۴ واحد تولیدی و صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان ادامه داد: میزان سرمایه‌گذاری انجام شده این واحدهای صنعتی براساس مجوزهای صادره ۳۴۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان با اشاره به تولیدات صنایع راه‌اندازی شده، تصریح کرد: این صنایع در زمینه‌ تولید مواد شیمیایی، فلزی، سلولزی، و برق الکترونیک، مشغول به فعالیت شدند و ۴۲۴ فرصت شغلی جدید را فراهم کردند.

به گزارش ایرنا، شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان دارای ۲۰ شهرک و ناحیه صنعتی و ۲ منطقه ویژه اقتصادی تصویب شده است و از ابتدای دولت سیزدهم تا شهریور امسال بهره‌برداری از ۷۶ واحدهای صنعتی در نواحی صنعتی با اشتغال برای یکهزار و ۳۹۲ نفر و سرمایه گذاری ۱۸ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال محقق شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha