حضور نماینده مجلس و نواب رییس فدراسیون در آخرین تمرین تیم ملی

تهران- ایرنا- مسئول فراکسیون ورزش مجلس به همراه نائب رئیس اول ودوم فدراسیون فوتبال، تماشاگران ویژه آخرین تمرین تیم ملی در تهران بودند.

به‌ گزارش ایرنا، آخرین تمرین تیم ملی فوتبال پیش از سفر به قطر برای حضور در جام‌جهانی ۲۰۲۲ از ساعت ۱۰:۳۰ در زمین شماره ۲ کمپ تیم‌های ملی آغاز شد.

در این تمرین امروز  ۱۱ ملی پوش بزرگسال در کنار ملی‌پوشان جوانان و امید حضور دارند.سید حسین حسینی، علیرضا بیرانوند، پیام نیازمند، وحید امیری، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی ترابی، رامین رضائیان، روزبه چشمی، مرتضی پورعلی گنجی، ابوالفضل جلالی و شجاع خلیل‌زاده، ملی‌پوشان حاضر در تمرین هستند.

کارلوس ‌کی‌روش که در تمرین دیروز تنها در اواخر آن حضور پیدا کرده بود، امروز از ابتدا در تمرین حاضر بود و پس از گفتگو با خبرنگاران، تمرین ملی‌پوشان را زیر نظر گرفت.

آخرین تمرین تیم ملی مهمانان زیادی داشت،  محمد مهدی فروردین مسئول فراکسیون ورزش مجلس به همراه مهدی محمدنبی نائب رئیس اول و منصور قنبرزاده نائب رئیس دوم فدراسیون فوتبال در زمین شماره ۲ کمپ تیم‌های ملی حضور پیدا کردند.

بازیکنان تیم ملی نوجوانان هم از دیگر تماشاگران آخرین تمرین شاگردان کی‌روش بودند که یه زمین شماره ۲ آمده بودند.

خداداد افشاریان، احسان اصولی و طهمورث حیدری دیگر اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال هم در تمرین حضور پیدا کردند و در  پایان تمرین با سایر مهمانان با ملی پوشان عکس یادگاری گرفتند.

در یکی‌ از مهم‌ترین بخش‌های تمرین امروز، ملی پوشان بزرگسال و ملی پوشان جوانان و  امید در قالب دو تیم در نیمی از زمین با هم بازی کردند.

کی‌روش در جریان این بازی بارها توصیه‌های لازم را به ملی پوشان گوشزد می‌کرد، او در بخشی از تمرین رو به ملی پوشان گفت: برای خودت بازی نکن، برای تیم بازی کن... تنها به یک سمت نگاه نکن، سرت به همه سمت‌ها باشد.

تیم‌ ملی فوتبال کشورمان که در گروه Bجام‌جهانی با تیم‌های انگلیس، ولز و آمریکا همگروه است، ساعت ۱۶ امروز تهران را به مقصد دوحه برای شرکت در جام‌جهانی ترک می‌کند.

تیم ملی فوتبال روز ۳۰ آبان در اولین بازی در جام‌جهانی با تیم ملی انگلیس بازی می‌کند و به ترتیب در روزهای ۴ و ۸ آذر به مصاف تیم‌های ولز و آمریکا می‌رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha