۲۳ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۰۹
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 84942481
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۳ شهید منتسب به استانداری خراسان جنوبی است

۲۳ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۰۹
کد خبر: 84942481
۵۳ شهید منتسب به استانداری خراسان جنوبی است

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی گفت: ۵۳ شهید منتسب به استانداری خراسان جنوبی است و یادواره این شهدا اولین بار در استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جواد قناعت روز دوشنبه در دیدار نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند افزود: ۵۳ شهید مربوط به مجموعه وزارت کشور در خراسان جنوبی است که شامل استانداری، فرمانداری‌ها و بخشداری‌های تابعه می‌شود و برخی از این شهدا کارکنان استانداری بوده‌اند یا یکی از اعضای خانواده آنها به شهادت رسیدند.

وی اظهار داشت: تاکنون یادواره‌ای برای ۵۳ شهید برگزار نشده و اولین بار یادواره شهدای مجموعه وزارت کشور در استان خراسان جنوبی با حضور و سخنرانی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی برگزار می‌شود.

استاندار خراسان جنوبی گفت: یادواره شهدای استانداری، فرمانداری‌ها و بخشداری‌های تابعه از ساعت ۱۸ امروز در حسینیه جماران بیرجند برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه جهاد تبیین درخصوص مسائل روز از موضوعات اساسی کشور بوده که از دغدغه‌های جدی مقام معظم رهبری است از فرصت حضور یک روزه مهمان استان بهره گرفتیم و جلساتی با اساتید دانشگاه‌ها و جمعی از نمایندگان دانشجویان نیز برنامه‌ریزی شده است.

قناعت گفت: آقای جلیلی ظرفیتی برای کشور است و به عنوان یک صاحبنظر در جایگاه تبیینی قرار دارند.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی امروز با استقبال استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسوولان استانی وارد بیرجند شد و با حضور در گلزار شهدای مرکز استان به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

حضور در جمع دانشگاهیان، دانشجویان و شرکت در یادواره شهدای استانداری، فرمانداری‌ها و بخشداری‌های خراسان جنوبی از برنامه‌های این سفر است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha