۲۳ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۱۷
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 84942474
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سند توسعه و پیشرفت آزادشهر در حال تدوین است

گنبدکاووس - ایرنا - فرماندار آزادشهر در شرق استان گلستان از تلاش برای تدوین سند توسعه و پیشرفت این شهرستان طبق برآورد ظرفیت‌ و توانمندی‌ بخش‌های گوناگون با همراهی صاحب‌نظران و استادان مراکز آموزش عالی خبر داد و گفت: این سند در هشت محور و ۲۰ مساله در مراحل نهایی قرار دارد.

به‌ گزارش خبرنگار ایرنا، سیدجواد کریمی روز دوشنبه در نشست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با فعالان سیاسی، اجتماعی و فرهنگی آزادشهر افزود: آزادشهر رنگین کمان اقوام ایران زمین است و مجموعه مدیران ادارات و نهادهای شهرستان در راستای راهبرد دولت برای خدمت صادقانه و بی منت به مردم با تلاش مجاهدانه و شبانه‌روزی در حال خدمت هستند.

فرماندار آزادشهر در ادامه با ارائه گزارشی از عملکرد هشت ماهه امسال ادارات و نهادهای دولتی به مردم گفت: علاوه بر احیای شورای جهادی و اقتصادی در روستاها، اقدامات خوبی در بخش‌های گوناگون از جمله طرح نهضت ملی مسکن و پیگیری طرح‌های عمرانی به منظور رفع کمبودها و خدمت به مردم انجام شد که یک نمونه آن، افتتاح و آغاز عملیات اجرایی طرح های هفته دولت به ارزش ۹۶۵ میلیارد تومان بود.

وی از پرداخت ۳۹ میلیارد تومان انواع تسهیلات مختلف در راستای ایجاد اشتغال در آزادشهر خبر داد و گفت: با پرداخت این تسهیلات ۶۷۸ فرصت شغلی برای جویندگان کار فراهم شد.

کریمی به سهم اعتبارات و تسهیلات آزادشهر از سفر سال قبل رییس جمهور به گلستان اشاره کرد و افزود: در بخش عمرانی ۷۴۰ میلیارد تومان و در قسمت تسهیلات رونق تولید و رشد هشت درصدی اقتصادی ۶۲۱ میلیارد تومان مصوب شد که پیگیری برای جذب آن از سوی مدیران ادارات و نهادها درحال انجام است.

وی افزود: پیگیری برخی پروژه‌های عمرانی و خدماتی مانند احداث نیروگاه ۱۰ مگاواتی با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان برای تقویت برق واحدهای صنعتی، احداث نیروگاه خورشیدی به مساحت ۱۰ هکتار، تکمیل مجتمع فرهنگی، رفع مشکلات سایت پسماند، ارتقای تخت‌های بیمارستان حضرت معصومه(س)، فاضلاب شهری و تعریض جاده خوش ییلاق و توسعه گردشگری آزادشهر درحال انجام است.

همچنین در این نشست برخی فعالان سیاسی، اجتماعی و فرهنگی آزادشهر با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این شهرستان در بخش‌های گوناگون خواستار توجه بیشتر مدیران کشوری و استانی برای رفع کمبودها و زیرساخت‌ها شدند.

شهرستان آزادشهر با افزون بر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در شرق اسشتان گلستان واقع است.
 

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha