فیلم‌سازان استان سمنان از فرصت دوره آموزش حرفه‌ای استفاده کنند

سمنان- ایرنا- سرپرست انجمن سینمای جوانان استان سمنان گفت: دوره هفت ماهه و رایگان آموزش فیلم‌سازی در ۱۰ استان کشور از جمله سمنان برنامه‌ریزی شده و فرصت مناسبی برای ارتقای سطح کاری هنرمندان این عرصه است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مصطفی باقرآبادی روز دوشنبه به رسانه‌ها بیان کرد:  ثبت نام در دوره هفت ماهه آموزش رایگان فیلم‌سازی، پنجشنبه ۲۶ آبان مهلت دارد.

وی یادآور شد: زمان برگزاری آزمون ورودی این دوره، روز جمعه ۲۷ آبان است.

وی افزود: شماره تلفن های ۳۳۳۳۴۷۳۷، ۰۹۱۹۶۷۰۳۴۸۴ و ۰۹۳۳۹۱۲۹۸۰۰ آماده پاسخگویی به متقاضیان ثبت نام و شرکت در این دوره آموزشی است.

رییس سازمان سینمایی کشور به تازگی جزئیات طرح رایگان آموزش فیلم‌سازی در ۱۰ استان کشور از جمله استان‌های سمنان، سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری و لرستان را به انجمن سینمای جوانان ایران ابلاغ کرد.

محمد خزایی، رییس سازمان سینمایی کشور هدف از این آموزش‌ها را تحقق عدالت فرهنگی و آموزشی به منظور کشف استعدادهای نوظهور و تقویت و گسترش جریان فیلم‌سازی در استان‌های مختلف دانست و گفت: علاوه بر این ۱۰ استان، پذیرفته‌شدگان سایر استان‌ها نیز، از ۱۰ درصد خدمات رایگان آموزشی انجمن سینمای جوانان ایران برخوردار می‌شوند و انتخاب آن‌ها از طریق آزمون جامع فیلم‌سازی صورت می‌گیرد.

وی افزود: بسیاری از فیلم‌سازان مطرح سینمای کشور از سابقه حضور و فعالیت در سینمای جوانان ایران در اقصی نقاط کشور برخور دارند و به نظر می‌رسد این طرح آموزش رایگان منجر به معرفی استعدادهای تازه فیلم‌سازی شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha