رساله‌ها و پایان‌نامه‌های منتخب جشنواره نماز چهارمحال و بختیاری حمایت می‌شود

شهرکرد-ایرنا-دبیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون بیش از ۲۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره استانی و ملّی نماز فجر تا فجر ارسال شده است و رساله‌های دکترا و پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد منتخب مرحله استانی حمایت و چاپ و منتشر می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد کریمی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: شرکت‌کنندگان در جشنواره فجر تا فجر با موضوع نماز تا پایان آذرماه فرصت دارند نسبت به ارسال آثار خود اقدام کنند و اختتامیه بخش اُستانی این رویداد در اواخر بهمن در شهرکرد و بخش پایانی قسمت کشوری آن نیز در دهه فجر انقلاب اسلامی در تهران برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: جشنواره فجر تا فجر با موضوع نماز یک‌سال است که در ۲ مرحله استانی و کشوری در ۲ بخش کودکان و بزرگسالان برگزار می‌شود که شرکت‌کنندگان سه تا ۱۸ سال در بخش کودکان و دانش‌آموزان و افراد بالای ۱۸ سال در بخش بزرگسالان در این رویداد شرکت می‌کنند.

وی تاکید کرد: پایان‌نامه‌های برگزیده در این جشنواره از طرف ستاد اقامه نماز استان، چاپ و منتشر خواهند شد.

وی ادامه داد: شرکت‌کنندگان می‌توانند به صورت حضوری و یا از طریق سایت Noor.Namaz.ir نسبت به اعلان آثار خود اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، جشنواره سراسری علمی، پژوهشی، فرهنگی هنری و ادبی نماز با عنوان «فجر تا فجر» در طرحی ملی از بهمن ۱۴۰۰ تا بهمن ۱۴۰۱ ادامه دارد و برگزیدگان استانی و مرحله کشوری طی آیین‌های جداگانه‌ای در دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی معرفی خواهند شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha