۲۲ آبان ۱۴۰۱، ۲۳:۲۷
کد خبر: 84941170
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

اجلاسیه ۱۲۱ شهید نیروی انتظامی در قم برگزار شد

۲۲ آبان ۱۴۰۱، ۲۳:۲۷
کد خبر: 84941170
اجلاسیه ۱۲۱ شهید نیروی انتظامی در قم برگزار شد

قم- ایرنا- اجلاسیه ۱۲۱ شهید والامقام نظم و امنیت انتظامی در استان قم و گرامیداشت شهدای اخیر کشور با حضور فرماندهی انتظامی کشور و تجلیل از شماری‌ از خانواده معظم شهدا در باغ موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اجلاسیه شهدای نیروی انتظامی در استان قم یکشنبه شب با حضور سردار حسین اشتری فرماندهی انتظامی کشور، سیدمحمد تقی شاهچراغی استاندار قم و شماری از مسوولان کشوری و لشکری در باغ موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار شد.

سردار محمود میر فیضی فرمانده انتظامی استان قم در این اجلاسیه گفت: در راستای برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان قم ۵ یادواره طی ماه های گذشته برگزار شده است.
وی خاطرنشان کرد: همچنین تهیه ۵۰ اثر مستند بهمراه انتشار دو عنوان کتاب پیرامون شهدای نیروی انتظامی نیز طی یک سال گذشته نهایی شده است.
میرفیضی یادآور شد: نیروهای جان بر کف انتظامی در راه دستیابی انقلاب به آرمان های بلند خود پای کار هستند و مانند همیشه توطئه های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

تاکید مرزبانان بر دفع هر گونه تهدید احتمالی

در ادامه این اجلاسیه تعدادی از فرماندهان مرزهای زمینی و دریایی در دشت آزادگان، خراسان جنوبی و دریابانی میناب در ارتباط مستقیم با اجلاسیه ضمن تشریح آخرین اقدامات و برنامه های مرزبانان نیروی انتظامی، نسبت به تامین امنیت پایدار منطقه و دفاع در برابر هر گونه تهدید احتمالی در بیش از ۸ هزار و ۷۰۰ کیلومتر از مرزهای کشور تاکید کردند.

حضور پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام به همراه خانواده برخی از شهدای اخیر کشور و رونمایی از آخرین تولیدات فرهنگی و رسانه ای پیرامون شهدای انتظامی قم و تجلیل از خانواده معظم شهدا از بخش های دیگر این اجلاسیه بود.

اجلاسیه ۱۲۱ شهید نیروی انتظامی در قم برگزار شد

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha