قائمشهری ها با پیکر مطهر شهید مدافع امنیت وداع کردند+ فیلم

ساری - ایرنا - آیین وداع با پیکر مطهر وجیه الله آذرنگ پاسدار شهید مدافع امنیت یکشنبه شب با حضور مردم ولایتمدار قائمشهر در حسینیه عاشقان ثارالله این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امشب حسینیه عاشقان ثارالله ،در مرکز قائمشهر شاهد حضور خیل عظیمی از مردم سیاهپوش شهرش بود.آنها آمده بودند تا با بدرقه پیکر مطهر شهید مدافع امنیت وجیه الله آذرنگ کارمزدی به شهدایی که برای امنیت کشور و مردم سرزمینشان از جان خود گذشتند ادای دین کنند. 

مراسم وداع با شهید مدافع امنیت با حضور مردم، خانواده های شهدا و مسوولان قائمشهر برگزار شد. 

این مراسم همراه با مرثیه سرایی و مداحی که محیطی توام با معنویت ایجاد کرده بود برگزار شد.

پاسدار شهید وجیه الله آذرنگ کارمزدی ظهر دیروز شنبه در حین پاسداری از مرزها و نیز در راه دفاع از آسایش و امنیت مردم، در منطقه شمالغرب کشور به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

شهید آذرنگ از رزمندگان لشکر ویژه عملیاتی ۲۵ کربلا بود و از او ۲ پسر به نام های عرفان و احسان به یادگار مانده است.

بنا به اعلام روابط عمومی سپاه کربلای مازندران از خردادماه سال جاری ماموریت حفظ و تامین امنیت مرزهای شمالغرب کشور بر عهده لشکر ویژه عملیاتی ۲۵ کربلا گذاشته شده است.

قائمشهری ها با پیکر مطهر شهید مدافع امنیت وداع کردند+ فیلم

امنیت امروز را مدیون رشادت شهدا هستیم

جانشین فرمانده لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا مازندران در این مراسم با اشاره به اینکه شهید آذرنگ درنقطه صفر مرزی به شهادت رسید گفت: امنیت پایدار امروز کشورمان مدیون رشادت رزمندگان و بسیجیانی است که با تحمل مشقت و سختی و طی کردن یک هزار و ۴۰۰کیلومتر مسافت در مرزها حضور می یابند.

سرهنگ بهرام سبک ملک افزود: پیشرفت امروز کشور در موضوعات مختلف را مدیون این شهدا و خانواده های آنان هستیم که با پشتیبانی خانواده پاسداران بدون دغدغه در مناطق مرزی حضور می یابند و به نوعی این خانواده ها در جهاد رزمندگان سهیم هستند.

وی ادامه داد: پاسدار شهید آذرنگ در مدت یک دهه حضورش در لشگر ۲۵کربلا در ماموریت های مختلف حضور یافت که همه از او به عنوان مرد انقلابی و فداکار در مسیر نظام می شناسند.

جانشین لشگر ۲۵کربلا گفت: اگر امروزه کسانی به عنوان فریب خورده های داخلی به نیابت از دشمنان در منطقه و فرامنطقه هم قسم شدند تا براندازی انقلاب اسلامی را رقم بزنند اما تا زمانیکه این رشادت ها و پشتیبانی ها هست آن دشمنان آرزوی خود را به گور خواهند برد.

وی خطاب به مسوولان تاکید کرد: برای هر میز مدیریت بیش از ۲۰شهید تقدیم کردیم و باید قدرشناس این رشادت ها باشیم.

جانشین لشکر ۲۵کربلا اضافه کرد: ما پرورش یافته مکتب امام حسینیم و شهید آذرنگ در این مکتب رشد پیدا کرده است و امروز به شهادت نائل آمده است.

وی گفت: امروز دشمن کانون گرم خانواده را مورد هدف قرار داده است و باید مراقبت بیشتری از فرزندان داشته باشیم تا این فضای مجازی باعث انحراف آنان نشود.

سرهنگ سبک ملک افزود: تا جان در نفس داریم برای حفاظت از نظام و میهن تلاش خواهیم کرد و اگر امشب شهید دادیم مستحکم تر در انقلاب اسلامی خواهیم ماند.

وی گفت: در جنگ ترکیبی قرار داریم، می طلبد همه افرادی که در مکتب امام حسین(ع) هستند بهتر عمل کنند و نقش بسزایی برای پیشبرد نظام داشته باشیم.

به گفته جانشین لشکر ۲۵کربلا در وداع شهید آذرنگ هم قسم می شویم و بیعت می کنیم که برای همیشه طرفدار انقلاب اسلامی و آرمان‌های شهدا هستیم و خواهیم بود.

مراسم تشییع پیکر پاسدار شهید آذرنگ کارمزدی فردا دوشنبه در شهرستان سوادکوه برگزار می شود.
مازندران بیش از ۱۰هزار شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha