پرداخت تسهیلات رونق تولید استان سمنان امسال به هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان رسید

سمنان- ایرنا- مدیرکل صنعت،  معدن و تجارت استان سمنان گفت: هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید از ابتدای امسال تاکنون در این استان پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی تشنه‌دل شامگاه یکشنبه در پنجاه و نهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان ابراز داشت: هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به ۱۴۰ واحد تولیدی استان از سوی بانک‌های عامل از ابتدای امسال تاکنون پرداخت شده است.

وی افزود: سهم صنعت استان سمنان از پرداخت تسهیلات رونق تولید از ابتدای امسال تاکنون ۸۰ واحد به ارزش هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان و سهم کشاورزی ۶۰ واحد به ارزش ۵۶ میلیارد تومان است.

وی تصریح کرد: ۲۸۰ واحد تولیدی متقاضی دریافت تسهیلات استان سمنان به ارزش حدود سه‌ هزار میلیارد تومان به بانک‌های عامل معرفی شدند و اکنون پرونده ۱۴۰ واحد تولیدی در دست بررسی است.

تشنه‌دل بیان کرد: ۳۰۹ پرونده مربوط به مشکلات ۲۷۶ واحد تولیدی در جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان از ابتدای امسال تاکنون بررسی شده است.

وی ادامه داد: برای رفع موانع تولید استان سمنان ۳۷۳ مصوبه در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان از ابتدای امسال تاکنون تصویب شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در پنجاه و نهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان با پرداخت حدود ۱۶۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به ۶ واحد تولیدی استان موافقت و مشکلات بانکی ، زیربنایی و تامین اجتماعی ۱۰ واحد تولیدی استان مورد بررسی قرار گرفت و گزارشی از لیست مصوبات تسهیلات رونق تولید و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان ارائه و عملکرد بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات رونق تولید مورد بررسی قرار گرفت.

سمنان که دارالمرحمه معروف است با مساحت نزدیک به ۹۷ هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع یکی از پهناورترین استان‌های کشور ایران است که با پنج و ۹ دهم درصد مساحت کل کشور، از این نظر هفتمین استان ایران محسوب می‌شود.

بر پایه سرشماری نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ کشور، استان سمنان با هشت شهرستان در مجموع افزون بر ۷۰۲ هزار نفر جمعیت دارد که از این شمار، ۲۰۰ هزار نفر ساکن مرکز استان هستند.

پرداخت تسهیلات رونق تولید استان سمنان امسال ۱.۷ هزار میلیارد تومان رسید


اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha