سرمربی تیم والیبال گیتی‌پسند: آنالیز درست از تیم حریف عامل اصلی پیروزی تیم ما بود

گرگان - ایرنا - سرمربی تیم والیبال گیتی‌پسند اصفهان گفت: آنالیز درست کادر فنی ما از تیم پاس گرگان، عامل اصلی پیروزی تیم ما در برابر این تیم و میزبان بود.

سعید عقیلی یکشنبه شب پس از مسابقه تیمش در مقابل تیم والیبال پاس گرگان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در گرگان اظهارداشت: بازی خوب و جالبی ۲ تیم ارائه کردند، اما فقط جای تماشاگران و هواداران خالی بود.

وی بیان کرد: تمام آنالیزی که از تیم پاس کرده بودیم، خوشبختانه درست از آب در آمد.

وی خاطرنشان کرد: بچه‌های تیم ما خیلی خوب کار و همه مسائل و نکات فنی را رعایت کردند.

سرمربی تیم والیبال گیتی‌پسند اصفهان گفت: این عامل باعث شد در قالب یک کار تیمی و گروهی توانستیم نتیجه لازم را بگیریم.

عقیلی ادامه داد: تیم پاس هم تیم پرمهره‌ای است و از بازیکنان خوبی بهره می‌برد و تاکنون باختی در زمین خود نداشت و بچه‌های ما با کار عالی خود این اتفاق را رقم زدند و استحقاق برد را داشتند.

وی از کمیته برگزاری رقابت‌های لیگ برتر خواست تا چنانچه تیمی به استانی می‌رود که ۲ نماینده در لیگ برتر دارد، برای کاهش هزینه تیم‌ها بهتر است مسابقه بعدی تیم‌های میهمان را با دومین تیم آن استان بگذارند.

وی در خصوص مسابقه بعدی تیمش در برابر مس رفسنجان گفت: باید در برای آن بازی دقت لازم را داشته باشیم، ما به برد در هفته بعد نیازمند داریم، زیرا جایگاه و شان تیم ما، جایگاه فعلی نیست و باید خود را حداقل به نیمه بالای جدول برسانیم.

عیسی سنگدوینی سرمربی تیم والیبال پاس گرگان بعد از این مسابقه به علت باخت تیمش، به علت نداشتن تمرکز و وجود فشار روحی و روانی ضمن عذرخواهی از خبرنگار ایرنا، حاضر به مصاحبه نشد.

مسابقه ۲ تیم پاس گرگان و گیتی‌پسند اصفهان از سری مسابقات هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان باشگاه‌های کشور، عصر امروز در گرگان با پیروزی سه بر یک به سود تیم گیتی‌پسند به پایان رسید.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha