سرمربی والیبال شهرداری گنبدکاووس: شروع خوبی نداشتیم

گنبدکاووس - ایرنا - سرمربی تیم والیبال لیگ برتری شهرداری گنبدکاووس با اذعان به اینکه تیمش شروعی خوبی در دیدار عصر امروز یکشنبه مقابل مس رفسنجان نداشت، تصریح کرد: بازیکنانش در دست سوم به بعد با اجرای تاکتیک‌ها، بازی باخته را با پیروزی به پایان بردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "رامین بابایی" پس از پیروزی سه بر ۲ مقابل تیم مس رفسنجان در هفته نهم مسابقات لیگ برتر والیبال کشور به خبرنگاران گفت: بازی سنگین و زیبایی از ۲ تیم شاهد بودیم و این بازی نشان داد که لیگ امسال یک جنگ تمام عیار است.

وی افزود: در لیگ امسال هیچ تیمی ضعیف یا قوی نیست، چه میزبان باشی و چه میهمان غفلت کنی بازی را باختی.

بابایی اضافه کرد: بازی را خوب شروع نکردیم و دست اول را فقط با سرویس به حریف واگذار کردیم، تیم مس رفسنجان برای بُرد آمده بود و دست دوم را هم به با اختلاف اندک به سود خود به پایان برد.

سرمربی شهرداری گنبدکاووس ادامه داد: خوشبختانه با آنالیزی که از تیم مس رفسنجان داشتیم و صحبت‌هایی که با بازیکنان انجام شد، از دست سوم جواب داد و بویژه بازیکنان تعویضی ما خوب کار کردند.

وی بیان داشت: بازیکنان تیم شهرداری در دست‌های سوم تا پنجم در سرویس و دفاع خوب عمل کرد و موفق شدند با جبران ۲ دست باخته، در سه دست بعدی به پیروزی دست یابند.

بابایی همچنین از عدم حضور تماشاگران در این بازی ابراز گله‌مندی کرد و گفت: با وجود پیگیری‌های انجام شده برای حضور تماشاگران در این دیدار اما مجوز آن توسط مسوولان مرتبط صادر نشد.

وی اضافه کرد: تماشاگران صاحبان اصلی والیبال گنبدکاووس هستند و جایگاه آنها بسیار بالاتر از تیم است، امیدواریم شرایط حضور آنها در سالن فراهم شود.

** سرمربی و کادر فنی تیم مس رفسنجان پس از شکست مقابل شهرداری گنبدکاووس از مصاحبه با خبرنگاران خودداری کردند

به گزارش ایرنا، تیم شهرداری گنبدکاووس، عصر امروز مقابل مس رفسنجان و پس از قبول شکست در ۲ دست اول و دوم به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۴ و ۲۵ بر ۲۱ اما در ادامه با تغییر تاکتیک از سوی کادر فنی موفق شدند در سه دست بعدی و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۸ و ۱۵ بر ۱۳ حریف خود را شکست دهد.

تیم شهرداری گنبدکاووس با این پیروزی و کسب ۲ امتیاز آن، ۱۳ امتیازی شد و در جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر امسال با یک پله صعود در جایگاه هشتم قرار گرفت.

تیم شهرداری گنبدکاووس در هفته دهم این مسابقات عصر چهارشنبه هفته جاری در تهران میهمان سایپا خواهد بود.

تیم والیبال گنبدکاووس که سال‌هاست در مسابقات لیگ برتر شرکت دارد امسال برای پنجمین بار با نام شهرداری در این رقابت‌ها شرکت کرده است.

تیم شهرداری گنبدکاووس در فصل قبل مسابقات رتبه دهم را کسب کرده بود.

گنبدکاووس با ۴۱۱ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است و رشته والیبال در بین مردمان این شهرستان علاقمندان زیادی دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha