شهرداری گنبدکاووس تیم والیبال مس رفسنجان را شکست داد

گنبدکاووس- ایرنا- تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس در هفته نهم مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور جام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی موفق شد با نتیجه سه بر ۲ مقابل مس رفسنجان به پنجمین پیروزی خود در این مسابقات دست یابد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم شهرداری گنبدکاووس عصر امروز یکشنبه در سالن المپیک این شهر میزبان مس رفسنجان بود که موفق شد در یک بازی سخت و نفس گیر، حریف خود را با شکست بدرقه کند.

بازیکنان تیم شهرداری گنبدکاووس در این بازی پس از قبول شکست در ۲ دست اول و دوم به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۴ و ۲۵ بر ۲۱ اما در ادامه با تغییر تاکتیک از سوی کادر فنی موفق شدند در سه دست بعدی و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۸ و ۱۵ بر ۱۳ حریف خود را شکست دهد.

تیم شهرداری گنبدکاووس با این پیروزی و کسب ۲ امتیاز آن، ۱۳ امتیازی شد و در جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر امسال با یک پله صعود در جایگاه هشتم قرار گرفت.

قضاوت این دیدار برعهده "کیوان عابدزاده و محمد آقایی" به ترتیب به عنوان داور اول و دوم بود ضمن اینکه "احمد بندری" ناظر داوری و "یونس حسن زاده" هم ناظر فنی این بازی بودند.

تیم شهرداری گنبدکاووس در هفته دهم این مسابقات عصر چهارشنبه هفته جاری در تهران میهمان سایپا خواهد بود.

تیم والیبال گنبدکاووس که سال‌هاست در مسابقات لیگ برتر شرکت دارد امسال برای پنجمین بار با نام شهرداری در این رقابت‌ها شرکت کرده است.

تیم شهرداری گنبدکاووس در فصل قبل مسابقات رتبه دهم را کسب کرده بود.

گنبدکاووس با ۴۱۱ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است و رشته والیبال در بین مردمان این شهرستان علاقمندان زیادی دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha