۲۵ آبان ۱۴۰۱، ۰:۰۸
کد خبرنگار: 1383
کد خبر: 84940799
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

بسته حمایتی دولت به توسعه کسب و کارهای اینترنتی کمک می‌کند

تهران- ایرنا- فعال صنفی در حوزه صنایع غذایی گفت: باتوجه‌به رشد روزافزون صنایع غذایی در کشور و نیاز روزانه مردم بسیاری از افراد برای درآمدزایی به این حوزه ورود کرده‌اند که بسته حمایتی دولت می‌تواند به توسعه این حوزه کمک کند.

«سجاد باقری» در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا با بیان اینکه دولت کسب‌وکارهای نوپا را در اولویت اقدام‌های خود در قالب بسته حمایتی قرار دهد اظهار داشت: دربسته حمایتی دولت کسب‌وکارهای خانگی دیگر نیازی به اخذ مجوز ندارند، این اقدام بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: با چنین حمایت‌هایی پلتفرم‌های داخلی ظرفیت جلب صاحبان کسب‌وکارها را دارند و این باید همراه با اعتمادسازی و توسعه خدمات و امکانات باشد.

این فعال اقتصادی عنوان کرد: الگوبرداری از نرم‌افزارهایی مانند اینستاگرام در فضای داخلی و یا حتی شکل‌گیری پلتفرم‌هایی مشابه مانند آن بر جذابیت کسب‌وکارها در فضای دیجیتال خواهد افزود.

 باقری درباره بسته‌های تبلیغاتی متنوع در پلتفرم‌ها هم گفت: تبلیغات در حوزه کسب‌وکار دیجیتال یکی از ستون‌های اصلی است که با تخفیف‌های در نظر گرفته در قالب بسته حمایتی شاهد رشد روزافزون این‌گونه مشاغل خواهیم بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار اقتصاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha