۲۲ آبان ۱۴۰۱، ۱۷:۵۳
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 84940766
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ایجاد فضای گفتگو بین بسیجیان و دانشجویان خط بطلان بر ترفندهای دشمنان است

گناباد-ایرنا- فرماندار گناباد گفت: ایجاد فضای گفتگوی صمیمانه بین بسیجیان و دانشجویان دانشگاههای مختلف، خط بطلانی بر ترفندهای دشمنان در اغتشاشات اخیر است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا نصیری روز یکشنبه در جلسه برنامه ریزی برای گرامیداشت هفته بسیج در گناباد با اشاره به اینکه برخی افراد ناآگاهانه و از روی ضعف آگاهی در اغتشاشات و آشوبهای اخیر شرکت کردند، افزود: باید با برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و جلسات هم اندیشی فضای گفت و گوی بسیجیان و دانشجویان فراهم شود.

وی با اشاره به راهکارهای خنثی سازی ترفندهای دشمنان در اغتشاشات اخیر خاطر نشان کرد: جهاد تبیین مورد تاکید رهبر معظم انقلاب  از نیازهای مهم جامعه اسلامی است، در این راستا باید با نهضت روشنگری جوانان و دانشجویان را با دستاورها و خدمات نظام آشنا کرد.

فرماندار گناباد خاطر نشان کرد: هفته بسیج فرصت مناسبی برای افزایش آگاهی جوانان و دانشجویان نسبت به آرمانها و دستاوردهای نظام و بسیج به معنای حضور آگاهانه و عاشقانه در راه حفظ دستاوردهای انقلاب است.

نصیری ادامه داد: در شرایطی که دشمنان در راستای اهداف خود به شیوه های مختلف تلاش می کنند که مردم و از جمله جوانان و دانشجویان را نسبت به دستاوردها و خدمات نظام جمهوری اسلامی ناامید سازند و فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه کم رنگ کنند باید با نهضت روشنگری و بهره گیری از ظرفیت راویان دفاع مقدس ترفندهای معاندان و عوامل سرسپرده آنها را نقش بر آب کرد.

سرهنگ حسین رفیعی جانشین فرمانده انتظامی گناباد هم بهره گیری از ظرفیت بسیجیان و ایجاد فضای تعامل بین نیروی انتظامی و بسیج را ضرورتی برای تامین امنیت مطلوب در جامعه ذکر کرد و گفت: دستگاههای اجرایی باید بیش از پیش از ظرفیت بسیج برای پیشبرد اهداف و اقدامات خود استفاده کنند.

سرهنگ پاسدار علیرضا محبی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد هم از جمله برنامه های گرامیداشت هفته بسیج در این شهرستان را برگزاری یادواره شهدا، دیدار بسیجیان با ائمه جمعه ، برگزاری آیین آبروی محله، نشستهای بصیرتی، سرکشی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران ، رقابتهای فرهنگی و ورزشی ، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، عطر افشانی مزار شهدا و برپایی جشنواره فعالان فضای مجازی برشمرد.

بیش از ۵۰ درصد از جمعیت ۹۳ هزار نفری گناباد در قالب رده های مقاومت بسیج در مناطق شهری و روستایی سازماندهی شده و فعالند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha