استاندار لرستان: دشمن با تمامی امکانات برای ضربه زدن به نظام اسلامی تلاش می کند

خرم‌آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: دشمن در فتنه اخیر از تمامی ابزار و امکانات برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی استفاده کرده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا فرهاد زیویار روز یکشنبه در همایش بزرگداشت بسیجی شهید روح الله عجمیان اظهار کرد: فتنه اخیر یک جنگ تمام عیار علیه کشور است و ابعاد مختلفی دارد که باید با دقت بررسی و واکاوی شود.

وی بیان کرد: شهادت شهید "عجمیان" واقعه عاشورا و شهادت شهید حججی ها را تداعی و خانواده وی را سربلند کرد و هموطنان نیز در تجمعات ثابت کردند قدردان جانفشانی شهیدان مظلوم و صبر خانواده آنان هستند.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی همواره در جنگ و دفاع از نوامیس کشور سربلند بوده است ادامه داد: در دهه ۶۰ یک جنگ کلاسیک و فرسایشی را تجربه کردیم و امروز مردم بخوبی می دانند دشمنان نسبت به کشور کینه ای دیرینه دارند.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه هیچگونه اخبار واقعی کشور به درستی توسط رسانه های معاند منعکس نمی شود تصریح کرد: اما اگر تعدادی فریب خورده برای تخریب اموال عمومی آن هم به بهای ناچیز و رقم های بی ارزشی مانند اقامت در کشورهای خارجی به خیابان می آیند بارها در رسانه های دنیا انعکاس پیدا می کند.

زیویار افزود: در حوزه رسانه، امکانات ما با دشمنان نظام قابل مقایسه نیست اما با این وجود باید برای سرافرازی ایران اسلامی تلاش کرده و با هوشیاری مردم دشمن را ناامید کنیم.

شهید سید روح‌الله عجمیان، متولد ۲۰ بهمن سال ۱۳۷۴ در کوهدشت لرستان، از بسیجیان حوزه ۴۱۷ شهدای کمالشهر کرج بود که سابقه عضویت ۱۲ ساله در بسیج را داشت.

این شهید والامقام  پنجشنبه ۱۲ آبان ماه در جریان  آشوب آزاد راه کرج - قزوین  در محدوده بهشت سکینه کرج با ضربات چاقو  برخی اغتشاشگران به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha