هندبال سردرود در مسیر توسعه قرار دارد

۲۲ آبان ۱۴۰۱، ۱۰:۴۲
کد خبر: 84940413
هندبال سردرود در مسیر توسعه قرار دارد

تبریز - ایرنا - رئیس اداره ورزش و جوانان سردرود گفت: هندبال سردرود در مسیر توسعه و بازگشت به دوران طلایی قرار گرفته است.

محمد رضا بابائی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: هندبال سردرود در پیشینه نه چندان دور خود، قهرمانی ها و قهرمانان به نامی در این رشته به ورزش استان و کشور معرفی کرده و همواره قطب هندبال آذربایجان شرقی و یکی از مراکز توسعه این رشته به شمار می‌رفت.
وی گفت: در سال جای با حمایت یکی از کارخانه های مستقر سردرود، هندبال این شهر توانسته در مسابقات استانی و منطقه ای کشور در رده سنی نونهالان بر سکو قرار گیرد.
بابائی افزود: در راستای بازگشت به دوران طلایی هندبال در منطقه و بر اساس سیاست های کوتاه و بلند مدت، در گام نخست و در راستای به روز کردن علم هندبال در مسیر پرورش مربی گام برداشته شده و در گام دوم بر استعدادیابی و شناسایی نونهالان و تمرکز بر رده سنی نونهالان و پایه اقدامات مناسبی صورت گرفته است.

وی، کسب مقام اول هندبال نونهالان انتخابی استان برای اعزام به مسابقات منطقه ۳ کشور به میزبانی زنجان را اولین گام توسعه این رشته با حمایت بخش خصوصی عنوان کرد.  
رئیس اداره ورزش و جوانان سردرود اظهار کرد: در سالجاری تیم نوردکاران فولاد غرب نونهالان سردرود موفق شد در مسابقات انتخابی استان اول و در مسابقات منطقه ۳ کشوری که هفته قبل اتمام یافت سوم شود که موفقیت بزرگی است.
وی خواستار حمایت و توجه بیشتر ورزش استان از هندبال این شهر در راستای کشف استعدادها و پرورش آنها شد.  

به گزارش ایرنا، هندبال سردرود در سال ۱۳۹۳ - ۱۳۹۴ با حمایت شهرداری این شهر در رقابت های دسته یک کشور حضور داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha