«طرح مردمی سازی حکمرانی» در دستور کار مجلس قرار گرفت

تهران-ایرنا- «طرح مردمی سازی حکمرانی» که به منظور ارتقای مشارکت‌های مردمی در اداره امور شهرها و روستاها تدوین شده است، در دستور کار جلسه علنی مجلس قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، جلسه علنی روز یکشنبه (۲۲ آبان) مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف و با حضور ۲۰۰ نماینده آغاز شد.

در جلسه علنی امروز مجلس طرح تأسیس سازمان ملی اقامت، طرح اصلاح مواد (۷۰۵) تا (۷۱۱) کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی و لایحه دوفوریتی الحاق یک تبصره به ماده (۱۰) قانون ساماندهی صنعت خودرو مصوب ۱۴۰۱ در دستور کار قرار دارد.

طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی، طرح استفساریه بند (۳) ماده (۴۸) قانون حمایت خانواده و طرح یک فوریتی حمایت مالی از افشاگران فساد هم برای دستور امروز صحن پیش بینی شده است.

طرح مردمی سازی حکمرانی و گزارش کمیسیون صنایع و معادن مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران نیز در دستور کار صحن علنی مجلس است.

همچنین بررسی تقاضای دو فوریت برای طرح الحاق یک ماده به قانون آیین نامه داخلی مجلس، بررسی تقاضای دو فوریت درباره طرح اصلاح قانون مدیریت کشوری و بررسی تقاضای یک فوریت درباره اصلاح اساسنامه بنیاد انقلاب اسلامی درباره ساخت یک میلیون مسکن در سال در دستور کار امروز مجلس است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha