معزی‌فر: از فرصت میزبانی به خوبی استفاده نکردیم/ بسکتبال ایران هنوز شانس صعود دارد

تهران- ایرنا- دبیر فدراسیون بسکتبال با اشاره به حاشیه‌های هفته اخیر گفت: متاسفانه در دیداری که میزبان بودیم به دلیل برخی از مسایل نتوانستیم از این فرصت استفاده کنیم و در نهایت هم نتیجه را واگذار کردیم.

محسن معزی‌فر عصر شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد: در پنجره پنجم جام‌جهانی و در شرایطی که از فرصت و حق میزبانی برخوردار بودیم به مصاف تیم کامل و قدرتمند چین رفتیم اما متاسفانه به دلیل برخی از ناهماهنگی‌ها در کسب نتیجه ناکام ماندیم و در خانه شکست را پذیرا شدیم.

وی ادامه داد: بحث مسایل فنی بازی به کادر تیم ملی و سرمربی ما باز می‌گردد اما متاسفانه در این هفته به جای آنکه تمرکزمان به بازی و شرایط این دیدار مهم باشد تا ساعاتی قبل از این دیدار، درگیر کسب مجوز برای حضور تماشاگران در سالن بودیم که در نهایت این مجوز خیلی دیر صادر شد و هواداران بسکتبال نتوانستند در این دیدار خانگی از ملی‌پوشان کشورمان حمایت کنند.

دبیر فدراسیون بسکتبال خاطر نشان کرد: با توجه به باخت برابر چین و برد فنی برابر استرالیا، هنوز شانس صعود داریم اما در پنجره ششم کارمان چندان آسان نیست و از الان باید یک بسیج عمومی برای صعود تیم ملی بسکتبال ایران ایجاد شود.
    
معزی‌فر گفت: کادر فنی چین تیم ملی ما را به خوبی آنالیز کرده و برای مهار حدادی برنامه‌ریزی داشتند، ما هنوز ناامید نیستیم چراکه ورزش از این مسایل زیاد دارد اما امیدوارم بتوانیم از فرصت‌هایی که پیش روی‌ ماست به خوبی استفاده کنیم.  

گفتنی است دیدار بعدی شاگردان سعید ارمغانی در پنجره ششم جام‌جهانی بسکتبال به این شرح است: 

پنجشنبه ۴ اسفندماه (۲۳ فوریه ۲۰۲۳)

استرالیا - بحرین
چین - قزاقستان
ژاپن - ایران

یکشنبه ۷ اسفندماه (۲۶ فوریه ۲۰۲۳)

ژاپن - بحرین
چین - ایران
استرالیا - قزاقستان

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha