AFC: لیست عربستان برای جام جهانی هیچ سورپرایزی ندارد

تهران- ایرنا- کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی با اشاره به لیست عربستان در جام جهانی نوشت: بازیکنان عربستان در این تورنمنت شناخته شده بوده و هیچ ستاره جدیدی در آن دیده نمی‌شود.

به گزارش ایرنا، کنفدراسیون آسیا در گزارشی به لیست اعزامی عربستان به جام جهانی قطر پرداخت و نوشت: سلمان فرج در لیست عربستان حضور دارد در حالی که چند روز پیش در دیداری دوستانه برابر ایسلند از ناحیه کتف مصدوم شد و به مدت یک هفته از تمرین سعودی‌ها دور خواهد بود.

ای اف سی در ادامه با اشاره به لیست تیم عربستان نوشت: هیچ سورپرایز بزرگی در این لیست وجود ندارد و حضور بازیکنانی مانند سالم الدوساری، سلمان فرج می‌تواند جذاب باشد.

هروه رنار، سرمربی عربستان سعودی اوایل این هفته نسبت به آمادگی جسمانی الفرج ابراز نگرانی کرده بود و حضور او در تیم غرب آسیا تقویت بزرگی برای تیم غرب آسیا خواهد بود که برای ششمین حضور خود در جام جهانی فوتبال آماده می‌شود.

اسامی بازیکنان عربستان در جام جهانی به شرح زیر است:

دروازه بان: محمد العویس (الهلال)، محمد الربیعی (الاهلی)، نواف العقیدی (النصر)

مدافعان: سلطان الغنام، عبدالله مادو، عبدالإله العمری (النصر)، علی البلیهی، سعود عبدالحمید، محمد البریک، یاسر الشهرانی (الهلال)، حسان تمبکتی (الشباب)

هافبک ها: عبدالله عطیف، سلمان الفرج، عبدالإله المالکی، محمد کنو، ناصر الدوسری، سالم الدوسری (الهلال)، ریاض شراحیلی (ابها)، علی الحسن و سامی النجعی (النصر)، هتان باهبری (الشباب)، هیثم عسیری (الاهلی)

خط حمله: فهد المولد (الشباب)، عبدالرحمن العبود (الاتحاد)، فراس البریکان (الفتح)، صالح الشهری (الهلال)

تیم ملی عربستان در گروه C رقابت‌های جام جهانی، با آرژانتین، مکزیک و لهستان همگروه است. آنها در دیدار نخست، باید به مصاف لیونل مسی و یارانش بروند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha