۲۱ آبان ۱۴۰۱، ۱۴:۱۴
کد خبر: 84939780
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۹۸ کیلوگرم تریاک در گچساران کشف شد

۲۱ آبان ۱۴۰۱، ۱۴:۱۴
کد خبر: 84939780
۹۸ کیلوگرم تریاک در گچساران کشف شد

گچساران- ایرنا- فرمانده انتظامی گچساران گفت: ۹۸ کیلوگرم مواد مخدر شامل تریاک از ۲ دستگاه خودروی پژو پارس در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ ارسلان خادمیان  روز شنبه در جمع خبرنگاران گچساران افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر در محورهای مواصلاتی شهرستان، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با همکاری پلیس مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد در محور گچساران به شیراز ایست وبازرسی دایر کردند.

وی تصریح کرد: مأموران هنگام انجام ایست و بازرسی به ۲ دستگاه خودروی پژو پارس مشکوک و آنها را متوقف کردند.

خادمیان اظهار داشت: مأموران در بازرسی از این خودروها  ۹۸ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طور  ماهرانه ای  جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند.                                 

فرمانده انتظامی گچساران گفت: در این زمینه سه نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و خودروهای آنها نیز به پارکینگ منتقل شد.

خادمیان ابراز کرد: مبارزه  پلیس با  قاچاقچیان مواد مخدر در دستور کار فرمانده انتظامی شهرستان بوده و شهروندان می توانند اخبار و اطلاعات خود را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

۴۷۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر با اجرای طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده، از ابتدای امسال تا مهر ماه گچساران کشف و ضبط شد.

در این زمینه ماموران انتظامی امسال ۲۴۴ قاچاقچی، خرده فروش، توزیع کننده و نگهدارنده مواد مخدر را در این شهرستان دستگیر کردند.

شهرستان ۱۵۶ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha