پرونده رئیس معزول هیئت کشتی تهران موجود است

تهران- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با اشاره به حواشی هیئت کشتی استان در چند ماه گذشته گفت: عزل رئیس هیئت کاملا قانونی بود و پرونده تخلفات آن کاملا موجود است.

به گزارش ایرنا، عبدالله عزیزی تا دهم آذرماه امسال دوره چهار ساله مسئولیتش در هیئت کشتی استان به پایان می‌رسید که با پیشنهاد مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و موافقت فدراسیون کشتی، پیش از اتمام مدت چهارساله این مسئولیت از سمت خود برکنار شد.

همچنین طی چند روز گذشته پس از پیگیری‌های بعمل آمده از سوی فدراسیون کشتی، دستور موقت دیوان عدالت اداری در مورد هیئت کشتی استان تهران لغو تا مقدمات برگزاری انتخابات هیئت کشتی این استان فراهم شود.

علی جوادی روز شنبه در این رابطه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: قاضی این پرونده نیز این عزل را کاملا قانونی دانست. باید گفت که دیوان عدالت درخواست داشته که مجمع برگزار شود و ما نیز این انتخابت را برگزار خواهیم کرد.

وی در خصوص اینکه آیا در حکم دیوان عدالت اداری، محکومیتی برای مدیرکل ورزش استان نیز بوده یا خیر؟ پاسخ داد: مشکلی در حکم دیوان عدالت اداری وجود نداشت و در آن قید شده که مجمع انتخاباتی برگزار شود. براین اساس، مجمع انتخاباتی را به زودی برگزار خواهیم کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران تاکید کرد: ثبت نام نامزدها برای ریاست هیئت کشتی به زودی شروع و فرآیند قانونی آن برگزار خواهد شد. پرونده رییس معزول در حراست این اداره کل معلوم و موجود است و موضوع رئیس هیئت کشتی از طریق مجاری قانونی و قضایی نیز پیگیری خواهد شد.

رئیس فدراسیون کشتی ۲۹ خرداد ماه امسال در حکمی «محمدابراهیم امامی» را بعنوان سرپرست هیئت کشتی استان تهران منصوب کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha