۲۰ آبان ۱۴۰۱، ۲۲:۳۱
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 84939182
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

قهرمانان شاخص خراسان‌شمالی تجلیل شدند

۲۰ آبان ۱۴۰۱، ۲۲:۳۱
کد خبر: 84939182
قهرمانان شاخص خراسان‌شمالی تجلیل شدند

بجنورد- ایرنا- مراسم تجلیل از قهرمانان خراسان شمالی شامگاه جمعه با حضور استاندار، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و سه ورزشکار شاخص کشور برگزار شد.

به گزارش ایرنا، این مراسم شامگاه جمعه ( ۲۰ آبان سالجاری) با حضور محمدرضا حسین نژاد استاندار خراسان شمالی، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری نماینده ولی فقیه در استان، جواد فروغی (مدال آور المپیک توکیو)، سبحان خاقانی(بازیکن استقلال تهران)، محمد انصاری (بازیکن اسبق پرسپولیس تهران) و جمعی از روسای هیات‌های ورزشی در سالن گلشن بجنورد برگزار شد.

در این آیین از ۱۱ قهرمان شاخص خراسان شمالی؛ حامد شریفان، حامد قربانی، الیاس کلابی، امید منصوری، مهرداد بداغی، علی دهقان، قاسم باغچقی، مصطفی پرویزی، الیاس پاکدل، میثم قشلاقی و بتول پاکروح قدردانی شد.

قهرمانان شاخص خراسان‌شمالی تجلیل شدند

استمرار رویدادهای ورزشی با محوریت جوانان 

استاندار خراسان شمالی در این آیین اظهار داشت: برگزاری رویدادهای ورزشی با محوریت مردمی سازی و توجه به جوانان باید همواره مورد تاکید مدیران دستگاههای اجرایی قرار گیرد.

محمدرضا حسین نژاد افزود: در واقع با برگزاری رویدادهای فرهنگی و ورزشی با محوریت جوانان در استان به دنبال ایجاد نشاط و پویایی هستیم زیرا جوانان موتور محرکه تولید، اقتصاد و تمام موضوعات مورد نیاز کشور هستند.

وی یادآور شد: برای پیشرفت و توسعه ورزش استان باید برنامه های هدفمندی داشته باشیم به گونه ای که تمرکز هیات های ورزشی باید شناسایی استعدادها در رده های سنی پایین باشد.
نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با اشاره به نقش خانواده ها در ارتقای جایگاه ورزشکاران گفت: همراهی و دلسوزی خانواده ها موجب شده است تا استان قهرمانان شاخصی را به کشور معرفی کند.
خراسان شمالی با ۲۷ هزار ورزشکار بیمه شده دارای ۴۹ هیات ورزشی فعال است که ۱۹۷ فضای ورزشی برای ورزشکاران در این استان شمال شرق کشور وجود دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha