توجه به معیشت؛ درخواست ۴۹ درصد ساکنان سرزمین‌های اشغالی

تهران-ایرنا- یک نظرسنجی جدید نشان داد که ۴۹ درصد ساکنان سرزمین‌های اشغالی خواهان توجه کابینه جدید رژیم صهیونیستی به مسائل معیشتی هستند و تنها سه درصد مقابله با برنامه هسته‌ای ایران را از جمله مسائلی می‌دانند که باید در اولویت قرار داده شود.

به گزارش امروز (شنبه) ایرنا، براساس نظرسنجی منتشر شده توسط کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی، ۴۹ درصد از ساکنان سرزمین های اشغالی اعلام کردند که تامین هزینه های زندگی مهم‌ترین چیزی است که آنها از دولت تل آویو انتظار دارند به آن رسیدگی کند.

۱۸ درصد از ساکنان سرزمین‌های اشغالی، تامین امنیت شخصی خود و ۱۴ درصد نیز وحدت را از جمله مسائلی عنوان کردند که از دولت تل آویو انتظار دارند در درجه نخست اولویت قرار دهد.

۷ درصد افراد شرکت کننده در این نظرسنجی، توجه به هویت یهودی و ۶ درصد نیز لغو محاکمه نتانیاهو به خاطر فساد مالی را از مسائلی عنوان کردند که دولت باید در اولویت اقداماتش قرار دهد.

در این میان، تنها ۳ درصد از افراد شرکت کننده در این نظرسنجی، مقابله با برنامه هسته ای ایران را از مسائلی اعلام کرده اند که باید در درجه نخست به آن بپردازد.

رئیس رژیم صهیونیستی روز جمعه اعلام کرد که ۶۴ عضو کِنِسِت (پارلمان) رژیم صهیونیستی از نخست‌وزیری بنیامین نتانیاهو رئیس حزب لیکود حمایت کرده‌اند و بنابراین او مامور تشکیل کابینه خواهد شد.

هرتسوگ روز یکشنبه در اقامتگاه خود با نتانیاهو دیدار می کند تا رسماً او را مامور تشکیل کابینه کند.

بر اساس قوانین رژیم صهیونیستی، نتانیاهو ۲۸ روز فرصت دارد تا کابینه جدید را تشکیل دهد و در صورت لزوم، امکان تمدید آن تا ۱۴ روز خواهد بود.

به گزارش ایرنا، از زمان افشای فساد نتانیاهو و تشکیل دادگاه وی در چهار سال گذشته، بی ثباتی سیاسی رژیم صهیونیستی را فرا گرفته و در این مدت ۵ انتخابات برگزار شده است.

فساد اقتصادی نتانیاهو در کنار حضور صهیونیست های افراطی مثل "بن گویر" در ائتلاف پیروز انتخابات اخیر در سرزمین های اشغالی، از جمله چالش های داخلی رژیم صهیونیستی برای تشکیل کابینه جدید هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha