۲۰ آبان ۱۴۰۱، ۲۰:۰۱
کد خبر: 84939139
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ارمغانی: چین استثنایی بازی کرد/ شانس صعود داریم

۲۰ آبان ۱۴۰۱، ۲۰:۰۱
کد خبر: 84939139
ارمغانی: چین استثنایی بازی کرد/ شانس صعود داریم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: با وجود شکست برابر چین و بازی استثنایی این تیم اما هنوز شانس صعود داریم.

سعید ارمغانی عصر جمعه پس از شکست ایران برابر چین در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار داشت: امروز چین بسیار استثنایی بازی کرد و خوب شروع کرد. ما به طور کامل در برابر چین خود را آماده کرده بودیم. تمام تاکتیک‌هایی که باید انجام می‌دادیم در زمین اجرا کردیم.

وی افزود: اما شرایط بازی در دور دوم خوب نبود و نتوانستیم دفاع را جمع کنیم و به همین دلیل اختلاف ما خیلی زیاد شد و در دور سوم و چهارم نیز با عزم راسخ به زمین برگشتیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: بازیکنان خیلی موثرتر بازی کردند و دفاع ما خوب ظاهر شد. بازی را به آن نتیجه‌ای که می‌خواستیم رساندیم و شاید اگر سه امتیاز آخر را به چین نمی‌دادیم، همه نتایج عوض می‌شد و می‌توانستیم بازی را ببریم.

وی عنوان کرد: در رختکن به بازیکنان گفتم که به حضور آنها افتخار می‌کنم زیرا با تمام وجود خود زحمت کشیدند و این بازی را انجام دادند. باید یاد بگیریم که در تیم های بسکتبالی دنیا همه موثر بازی کنند و ماه هم باید یاد بگیریم که چگونه برابر این تیم‌ها موثر بازی کنیم.

ارمغانی اضافه کرد: برخی از بازیکنان جوان هستند و باید با آنها کار کنیم تا بهتر شوند و مسیر طولانی داریم. هنوز شانس صعود داریم. نمی‌دانم بازی روز دوشنبه با استرالیا به چه شکل خواهد بود اما هنوز دو بازی دیگر در پنجره داریم و امیدواریم در آن بازی بتوانیم خیلی خوب و مصمم حاضر شویم و یکی از آن دو بازی را ببریم. صعود ما به جام جهانی بستگی به بازی قزاقستان هم دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha