۲۰ آبان ۱۴۰۱، ۱۳:۲۶
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 84938885
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار گیلان : همه متعهد به پاسداری از خون شهدا و ارزش‌های این نظام هستیم

رشت - ایرنا - استاندار گیلان گفت: پاسداری از خون شهدا و حراست از ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی که برای حفظ آن بسیاری از مردان و زنان این جامعه از همه داشته‌های خود گذشتند، رسالتی است که همه متعهد به آن هستیم.

اسداالله عباسی روز جمعه در مراسم تشییع پیکر شهید مجید یوسفی شهید مدافع امنیت در شهرستان آستانه اشرفیه در جمع خبرنگاران افزود: عزت و اقتدار امروز ما مرهون خون شهیدان والامقامی است که با بذل جان، حفظ تمامیت ارضی، آرامش جامعه و امنیت پایدار را برای ما به ارمغان آورده ومی آورند.

وی اضافه کرد: امروز بیش از هر چیز وحدت، انسجام و حرکت در مسیر نورانی اسلام ضرورتی جدایی‌ناپذیر برای حفظ امنیت و اقتدار این کشور بوده و این‌گونه است که تا امروز توطئه‌های نظام استکباری خللی درعزم راسخ این ملت در پیمودن راه شهدا، امام راحل (ره)  ورهبر معظم انقلاب به‌وجود نیاورده و نمی‌آورد.

نماینده عالی دولت در استان  افزود: امروز همه ما اعم از مردم و مسئولان به عنوان میراث‌داران این شهدای گرانقدر موظفیم با حفظ این ارزش‌ها و ادای دین به خون این شهدای والامقام راه آنان را برای عدالت، آزادی، توسعه و پیشرفت ادامه دهیم و دشمنان هم با این اقدامات نفرت انگیز و اغتشاشات نمی توانند این مردم و کشور از مسیر رشد و تعالی دور نمایند.

وی تصریح کرد: دشمن باید بداند که ملت ایران ، ملتی سرفراز، فدکار و ایثارگرند و استکبار جهانی نمی تواند با ایجاد اغتشاشات، مسیراین ملت مقاوم شهید پرور را تغییر دهد.

اسدالله عباسی افزود: مردم ولایتمدار ما به فضل الهی بار دیگر دشمنان را مایوس خواهند کرد و دشمنان نیز باید بدانند که ملت ما فریب نیرنگهای آنان را نمی خورند.

استاندار گیلان به حضور پرشور مردم در این مراسم نیز اشاره و اضافه کرد: این نشان از ولایتمداری مردم است که با حضور در این مراسم نشان می دهند که پای انقلاب ایستاده و از ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی دفاع می کنند.  

شهید مجید یوسفی بهنگام انجام وظیفه در ایست و بازرسی بندر کیاشهر توسط فردی که با یک دستگاه خودرو سواری  تندر ۹۰ با سرعت به سمت نیروهای حاضر در ایستگاه ایست و بازرسی حرکت کرده بود به شهادت رسید.

این شهید گرانقدر از اهالی آستانه اشرفیه و دارای دو فرزند، سومین شهید مدافع امنیت استان است که در جریان اغتشاشات اخیر به شهادت رسید.

       

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha