۲۰ آبان ۱۴۰۱، ۱۴:۲۵
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 84938873
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

موفقیت‌های موشکی جدید، اقتدار ایران و محور مقاومت را تثبیت کرد

گنبدکاووس - ایرنا - امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به رونمایی دستاوردهای اخیر موشکی کشور تصریح کرد: این موفقیت‌ها که به برکت مجاهدت شهید "حسن طهرانی مقدم" پدر موشکی ایران و تلاش‌های سربازان تربیت شده در مکتب او حاصل شده، اقتدار جهانی جمهوری اسلامی و محور مقاومت را تثبیت کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمود ترابی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گنبدکاووس گفت: جمهوری اسلام با دستیابی به این موفقیت‌ها در فضا و پرتاب موشک‌های ماهواره‌بر و موشک‌های بالستیک و قاره‌پیما خودکفا شد.

به گفته وی با دستیابی جمهوری اسلامی به این موفقیت‌های موشکی، دیگر آسمان و "گنبد آهنین"  که رژیم غاصب صهیونیستی به داشتن آن افتخار می‌کرد، معنا نخواهد داشت.

حجت الاسلام ترابی به ۲ بیانیه اخیر وزارت اطلاعات مبنی بر تروریستی اعلام کردن شبکه ماهواره‌ای و معاند "اینترنشنال" و مجرم بودن افرادی که با این شبکه همکاری نمایند و دستگیری عوامل اقدام تروریستی حرم شاهچراغ اضافه کرد: این بیانیه و تصمیم وزارت اطلاعات کاملا صحیح و مورد حمایت ملت انقلابی ایران است.

امام جمعه گنبدکاووس با بیان اینکه در بیانیه وزارت اطلاعات همچنین به نقش گزارش‌های مردمی در دستگیری عوامل تروریستی حادثه شاهچراغ و لیدرهای اغتشاشات اخیر در برخی نقاط کشور اشاره شده تصریح کرد: همه مردم وظیفه دارند با مجموعه این وزارت‌خانه مهم همکاری کنند و هرجا موارد مشکوک و خرابکارانه مشاهده کردند، به اطلاعات گزارش نمایند.

وی گفت: برخی اقدامات و جنایت‌های اغتشاشگران و داعشی‌های وطنی از جمله آتش زدن سربازان بی‌گناه بسیجی، روی داعشی‌های خارجی را سفید کرد و مردم باید افرادی که این کارها و اقدامات خرابکارانه دیگر را انجام می‌دهند، به اطلاعات معرفی کنند.

حجت الاسلام ترابی همچنین امنیت موجود در ایران اسلامی را بی‌نظیر، بی‌بدیل و غیرقابل انکار دانست و افزود: دشمنان انقلاب به دنبال آسیب زدن به امنیت ما هستند که باید مراقب باشیم زیرا همین ناامنی‌های اخیر یکی از دلائل اصلی بالا رفتن نرخ دلار و برخی گرانی‌ها در کشور بوده است. 

وی اضافه کرد: دولت سیزدهم از زمانی که روی کار آمده است، تلاش زیادی برای کنترل هرج و مرج بازار و کاهش نرخ تورم انجام داده و قصد دارد آن‌را به نصف قیمت فعلی کاهش دهد ضمن اینکه هم اکنون این دولت ماهانه ۱۵ هزار میلیارد تومان معادل (۶ میلیارد دلار با قیمت ۳۰ هزار تومان) بدهی دولت قبل را پرداخت می‌کند. 

خطب جمعه گنبدکاووس ادامه داد: دولت قبل که عامل وضع موجود است اکنون خیرخواه ملت شده و توصیه به امضای برجام می‌کند، دولتی که با اهمال خود و گره زدن سلامت مردم به برجام و وارد نکردن واکسن کرونا، سبب جان باختن تعدادی زیادی از مردم ما شد.

حجت الاسلام ترابی همچنین با گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی (۲۱ تا ۲۷ آبان)، خواستار توجه بیشتر مردم و خانواده‌ها به مطالعه و همچنین تلاش بیشتر متولیان حوزه کتابخانه‌های عمومی به رفع کمبودهای زیرساختی و ترویج فرهنگ کتابخوانی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha