۲۰ آبان ۱۴۰۱، ۱۰:۳۲
کد خبرنگار: 3009
کد خبر: 84938786
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بسته حمایتی دولت بازار رقابتی خوبی برای کسب‌و کارهای اینترنتی فراهم می‌کند

تهران - ایرنا - فعال صنفی در حوزه سنگ‌های معدنی گفت: بسته حمایتی دولت زمینه رقابتی خوبی برای فعالان کسب وکار دیجیتالی فراهم می‌کند.

«معصومه خداکرمی» روز جمعه در گفت‌ وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: فضای مجازی موجب شده تا بسیاری از فعالان صنعت سنگ‌شناسی و سنگ‌های زینتی علاوه بر ارائه دستاوردهای معدنی خود به ارائه آثار هنری در این زمینه بپردازند.

وی افزود: این خود موجب شده تا رقابت سختی میان هنرمندان سنگ‌های زینتی نیز فراهم آید.

کارشناس سنگ‌شناسی و فعال در کسب و کار دیجیتالی گفت: صنایع معدنی و سنگ‌های زینتی از صنایع مهمی به شمار می‌رود که صنایع جانبی بسیاری را نیز ایجاد کرده است. از جمله در حوزه سنگ‌شناسی و سنگ‌های زینتی که شاهد آثار برجسته خوبی در این حوزه هستیم که در صنایع ساختمان‌سازی نیز بسیار کاربرد دارد.

وی افزود: اکنون صنعت ساختمان‌سازی به مدد فعالان حوزه سنگ‌های زینتی توانسته به ساخت و ساز مدرن روی بیاورد که درآمد بالایی را نیز در این زمینه شاهدیم.

این فعال صنفی ادامه داد: با توجه به درآمد بالایی که این صنعت دارد لذا معافیت‌های مالیاتی که در قالب بسته حمایتی دیده شده فعالان این عرصه را به فعالیت در اپلیکیشن‌های داخلی تشویق خواهد کرد.

خداکرمی با اشاره به تبلیغات خود که پیشتر در اینستاگرام بوده، اظهار داشت: با توجه به فیلتر شدن اینستاگرام به دنبال انتخاب یک بستر اینترنتی مناسبی برای ادامه فعالیت‌هایم هستم که معتقدم اپلیکیشن‌های داخلی در صورت توسعه بتوانند نظر صاحبان کسب و کارهای اینترنتی را به خود جلب کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار اقتصاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha