شهردار تبریز بر تسریع در اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام مسیرگشایی در این شهر تاکید کرد

تبریز - ایرنا - شهردار تبریز با تاکید بر تسریع در اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی در این شهری به خصوص پروژه های مسیرگشایی تاکید کرد.

به گزارش روز جمعه ایرنا، یعقوب هوشیار در گفت و گو با خبرنگاران افزود: مسیرگشایی باند کندرو جاده تهران از پروژه‌های مهم عمرانی شرق تبریز است که دارای ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی بوده که باید در اولویت برنامه‌های عمرانی شهرداری منطقه ۵ قرار گیرد.

وی با بیان اینکه این پروژه به طول پنج کیلومتر و عرض هشت متر طراحی شده  و نقش مهمی در تغییر مبلمان شرق شهر ایفا می کند، اظهار داشت: ۱۹ هزار و ۵۷۳ مترمربع املاک در مسیر این پروژه قرار داشت که تملک بخش وسیعی از آنها انجام شده و تملک چند پلاک ثبتی باقی مانده است.

شهردار تبریز گفت: با تکمیل این پروژه همانند باند کندروی شمالی جاده تهران، رونق اقتصادی و حضور برندهای مشهور تجاری و اقتصادی کشور در ورودی شرق تبریز روی خواهد داد.

هوشیار، ادامه داد: مسیرگشایی از راهکارهای توسعه عمران و آبادی شهر محسوب می‌شود و بر همین اساس تمامی مناطق دهگانه، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تبریز با اقدامی جهادی در مسیرگشایی‌ها مشارکت دارند.

به گزارش ایرنا، مسیر جاده تهران به عنوان مهم‌ترین ورودی کلانشهر تبریز محسوب می‌شود که شهرداری منطقه ۵ با بهره‌برداری باند کندرو جنوبی می تواند نسبت به ساماندهی ورودی شرق شهر نقش مهمی ایفا کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha