۲۰ آبان ۱۴۰۱، ۶:۳۹
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 84938716
T T
۷ نفر

برچسب‌ها

مرکز حقوق بشری: ۱۶۴ فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها شهید شدند

تهران- ایرنا- مرکز حقوق بشر فلسطین پنجشنبه شب در گزارشی اعلام کرد، رژیم صهیونیستی از آغاز سال جاری میلادی (۲۰۲۲) تاکنون ۱۶۴ فلسطینی را به شهادت رسانده‌ است.

به گزارش ایرنا از فلسطین الیوم، در گزارش مرکز حقوق بشر فلسطین آمده است: از آغاز سال جاری میلادی (۲۰۲۲) رژیم صهیونیستی ۱۶۴ فلسطینی از جمله ۳۳ کودک و هشت زن را به شهادت رسانده است.

این مرکز افزوده است: صدها فلسطینی نیز بر اثر تیراندازی نظامیان صهیونیستی در کرانه باختری و نوار غزه زخمی شدند.

بر اساس این گزارش، صهیونیست‌ها با تخریب ۱۴۴ منزل مسکونی فلسطینیان موجب آوارگی صدها فلسطینی شدند و دستور تخریب و تخلیه صدها منزل دیگر را صادر کردند.

این گزارش می‌افزاید، نیروهای اشغالگر ۷ هزار و ۷۱۳ عملیات یورش به کرانه باختری و قدس اشغالی را انجام دادند و طی آن ۴ هزار و ۳۳۱ شهروند فلسطینی از جمله ۴۳۲ کودک و ۴۵ زن را بازداشت کردند.

در غزه نیز صهیونیست‌ها با یورش محدود به شرق این باریکه ۹۷ نفر از جمله ۵۸ صیاد فلسطینی را دستگیر کردند.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی به ویژه در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha