نیروهای انتظامی اجازه ندادند دشمنان پروژه کشته‌سازی خود را جلو ببرند

قم- ایرنا- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر برخورد مسالمت‌آمیز و همراه با ملایمت نیروی انتظامی، گفت: نیروهای انتظامی اجازه ندادند دشمنان پروژه کشته سازی خود را جلو ببرند و با مردم با ملایمت برخورد کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری پنجشنبه‌شب در کنگره ۶۰ شهید سازمان جهاد کشاورزی قم، بیان کرد: در آشوب‌های اخیر کشور اعتقادات مردم و جایگاه ولایت مورد هجمه قرار گرفت و مطالبات سیاسی در آن رنگ و بوی چندانی نداشت‌.

وی با اشاره به اهمیت و تاثیر جایگاه ولایت در حفظ انسجام جامعه، خاطرنشان کرد: دشمنان علاوه بر ولایت، حجاب و عفاف جامعه را هدف گرفته‌اند، دشمن به خوبی می‌داند از دامن مادران عفیف انسان‌های از خود گذشته و فداکار و کارآمد تربیت می‌شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یادآور شد: علاوه بر این دشمنان در حوادث اخیر مساجد، قرآن و موکب‌های عزاداری را به آتش کشیدند این مسائل نشان می‌دهد که دشمن عقاید مردم را هدف گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه جامعه از درد معیشت در رنج و عذاب هستند، ابراز داشت: باوجود تمام مشکلات و مسائل پیرامون معیشت، مردم به خاطر ویژگی و نشانه‌هایی که در اغتشاشگران دیدند با آن‌ها همراه نشدند.

ذوالنوری گفت: بیش از ۴ هزار نفر از عوامل نیروی انتظامی در حوادث اخیر مجروح شدند، ماموران ما اجازه ندادند دشمنان پروژه کشته سازی خود را جلو ببرند و با مردم با ملایمت برخورد کردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز هر مسئولی که در مسیر حل مشکلات گام برمی‌دارد در مسیر شهدا قدم برمی‌دارد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار داشت: شهید تمام هستی خود را در راه خداوند عرضه می کند و خدا نیز بهشت را نصیب چنین جان‌هایی می‌کند.

وی در پایان افزود: برگزاری یادواره شهدای می‌تواند جان‌های تشنه زیادی را سیراب کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha