صعود تیم «ایران ۲» به مرحله نیمه نهایی تور آزاد والیبال ساحلی آسیا

بندرعباس- ایرنا- تیم ایرانِ۲ به همراه تیم‌های چینِ یک، چینِ ۲ و استرالیای یک به مرحله نیمه نهایی تور آزاد والیبال ساحلی قهرمانی آسیا که به میزبانی بندرعباس در جریان است، راه یافتند.

به گزارش شامگاه پنجشنبه ایرنا، تور آزاد والیبال ساحلی قهرمانی آسیا از روز دوشنبه ۱۶ آبان در مجموعه ورزشی ساحلی سورو بندرعباس آغاز شده است و تا فردا ۲۰ آبان ادامه دارد.
در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها از میان سه نماینده تیم ملی ایران، تنها ایران ۲ با ترکیب «بهمن سالمی و علیرضا آقاجانی» موفق به صعود به مرحله نیمه نهایی شد.
۲ تیم ملی چین هم که حریفان خود را شکست دادند، در دیدار نیمه نهایی به مصاف هم خواهند رفت و در نتیجه این دربی تنها یک نماینده از چین به مرحله فینال راه می‌یابد.
تیم استرالیا یک نیز که پیش از این با تیم ایران سه و ایران یک در مرحله‌های پیشین رقابت کرده و در مصاف با « سینا شوکتی و عباس پورعسگری» شکست خورده و در دیدار با «وکیلی و میرزاعلی» به پیروزی رسیده بود؛ این بار در مرحله نیمه نهایی به مصاف «بهمن سالمی و علیرضا آقاجانی» در تیم ایران ۲ خواهد رفت.

در دیدارهای یک چهارم نهایی امروز پنجشنبه ۱۹ آبان تیم‌های چینِ یک با نتیجه ۲ بر یک مقابل حریف خود تایلند یک، استرالیای یک با نتیجه ۲ بر صفر قزاقستان یک، چین ۲ با نتیجه ۲ بر یک ایران سه و ایران ۲ با نتیجه ۲ بر صفر چین سه به برتری رسیدند.

 برنامه روز پایانی این دیدارها نیز فردا جمعه ۲۰ آبان  بین چینِ ۲ و چینِ یک و استرالیای یک و ایرانِ ۲ برگزار می‎‌شود تا تیم برنده مشخص شود؛ همچنین دیدار رده‌بندی میان تیم‌های سوم و چهارم ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه و دیدار فینال هم ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه فردا جمعه انجام خواهد.

رقابت‌های تورآزاد والیبال ساحلی قهرمانی آسیا با حضور ۲۱ تیم از ۹ کشور آسیایی در زمین ورزشی ساحلی سورو شهرستان بندرعباس مرکز استان هرمزگان در حال برگزاری است و تا ۲۰ آبان ماه جاری ادامه دارد.

در رقابت‌های تور آزاد والیبال ساحلی قهرمانی آسیا تیم‌هایی از کشورهای استرالیا، قطر، هنگ کنگ، ژاپن، قزاقستان، قطر، تایلند، چین و ایران حضور دارند.
ایران با چهار تیم، استرالیا و چین با سه تیم، هنگ کنگ، ژاپن، قزاقستان، قطر و تایلند هر کدام با ۲ تیم و هند نیز با یک تیم در این تور آسیایی حضور دارند و دو تیم عمانی نیز از حضور در این رقابت‌ها انصراف دادند.
رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا نیز روزهای ۲۳ تا ۲۷ آبان در شهر بندرعباس برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha