پرهیزگاری: بازیکنان داخلی امشب ارزیابی شدند

تهران- ایرنا- سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال گفت: امشب یک بازی خوب برای تیم ملی برگزار شد تا کادر فنی عملکرد بازیکنان شاغل در لیگ داخلی ایران را مورد بررسی قرار دهند.

به گزارش ایرنا، داود پرهیزگاری پنجشنبه شب در پایان دیدار تیم ملی فوتبال ایران و نیکاراگوئه اظهارداشت: دیدار امشب بازی تدارکاتی خیلی خوبی بود چرا که قرار بود قبل از جام جهانی کادر فنی بازیکنان لیگ را محک جدی بزنند که این اتفاق امشب رخ داد.

وی در مورد مصدومیت امید ابراهیمی افزود: ایراد بازی‌های دوستانه این است که در آستانه جام جهانی ممکن است بازیکنانی دچار مصدومیت شوند و این اتفاق امشب برای این بازیکن ما روی داد اما امیدوارم مساله جدی نباشد.

او در خصوص نامه فیفا و اتفاقات مشهد هم گفت: مساله خاصی نیست، سئوالاتی داشتند که پاسخ داده شد و دیگر بازخوردی از آن نداشتیم.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در واکنش به سفر مهدی تاج به قطر گفت: او برای یک جلسه سفری یک روزه به قطر داشته است و به زودی به تهران باز می‌گردد. 

وی در خصوص آخرین شرایط پرونده ویلموتس هم یادآور شد: این مساله یک فرایند حقوقی دارد که در حال طی شدن است و اگر به نتیجه نهایی برسد پرداخت می‌شود.

پرهیزگاری در واکنش به این سئوال که از فدراسیون چه تعداد نفرات راهی قطر خواهند شد، گفت: این تعداد بسیار کم است و اگر مسایل و کارهای تیم ملی انجام شود شاید من هم در قطر کنار تیم ملی باشم. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha