راهبرد دشمن برای شکاف بین اقوام ایرانی پوسیده و ناکارآمد است

گرگان - ایرنا - معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج گفت: راهبرد دشمن برای شکاف بین اقوام و مذاهب ایران پوسیده، ناکارآمد و شکست‌خورده است و برای ملتی که شهادت را برای خود پیروزی بزرگ می‌داند بن‌بست و شکست ندارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا سردار حسین معروفی شامگاه پنجشنبه در اولین یادواره هزار شهید سیستانی گلستان و گرامیداشت چهار هزار شهید این استان در گرگان اظهارداشت: در جنگ ترکیبی اخیر دشمن به دنبال تزلزل میان اقوام کشور بود اما مردم هوشیار و بصیر ایران در اولین جمعه بعد از اغتشاشات و راهپیمایی ۱۳ آبان، ولایت‌پذیری و جدا بودن خود از صف آشوبگران را ثابت کردند.

وی بیان کرد: دلیل اصلی دعوای دشمن و کینه استکبار از ایران، پیشرفت در علم، حرکت روبه جلو و موفقیت‌های پی در پی کشور است که یکی از نمونه‌های آن، پیشرفت غیرقابل انکار در دانش هسته‌ای مشاهده می‌شود.

راهبرد دشمن برای شکاف بین اقوام ایرانی پوسیده و ناکارآمد است

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج افزود: فتنه دشمن علیه ملت ایران تمام‌نشدنی است به طوری‌که در اغتشاشات اخیر آمریکا، انگلیس، آلمان، فرانسه، رژیم صهیونیستی، وهابییون، منافقین و وطن‌فروشان با هم یکی شدند تا بین نظام و ملت تزلزل ایجاد کنند اما نتوانستند.

سردار معروفی ادامه داد: دشمن با طراحی عملیات روانی می‌خواهد جوانان به عنوان سرمایه ملت کشور را از آینده روشن ایران ناامید کند که در این شرایط باید هوشیار باشیم و در جنگ جهانی رسانه‌ای و عملیات روانی دشمن بیش از همیشه از ظرفیت فضای مجازی برای تار و مار کردن دشمن استفاده کنیم

راهبرد دشمن برای شکاف بین اقوام ایرانی پوسیده و ناکارآمد است

وی گفت: دشمن می‌داند که قدرت تصرف ایران را ندارد لذا به‌دنبال تصرف ذهن، آرمان و گرفتن شریعت از مردم و به‌خصوص جوانان است.

سردار معروفی به برگزاری یادواره‌های شهدا اشاره کرد و گفت: محفل یادبود شهیدان، مجلس ختم نیست، بلکه مجلسی برای نمایش فتوحات و نظام جمهوری اسلامی است و نباید در این مراسم‌ها غمگین باشیم زیرا شهیدان به ما عزت و قدرت دادند و شهدا مظهر بازدارندگی در برابر دشمن هستند.

معاون هماهنگ کننده بسیج سازمان گفت: ولایت‌باوری به معنای آن است که منتظر فتوا و حکم امام نباشیم، بلکه به میل امام باید عمل کنیم که شهید حاج‌قاسم سلیمانی در واقع به میل امام عمل کرد و معرفتش را به اثبات رساند.

وی افزود: به برکت نظام اسلامی، فضل الهی، هدایت‌های ۱۰ ساله امام (ره) و ۳۳ ساله رهبر معظم انقلاب، هوشمندی ملت، نیروهای مسلح و بسیج مستضعف مومن و پای کار، ایران به درجه بالایی از قدرت و پیشرفت رسیده است.

راهبرد دشمن برای شکاف بین اقوام ایرانی پوسیده و ناکارآمد است

سردار معروفی افزود: در جنگ نابرابر هشت ساله و حوادث سخت و روزهای دشوار پس از انقلاب تاکنون، دشمن به دنبال طراحی آشوب و توطئه علیه ایران بود و در حالی که دشمن همواره به فکر تضعیف ایران بود، آنان شهید سلیمانی که قلب ملت بود را نشانه گرفتند اما ۲۵ میلیون قلب، زیر پیکر مطهر قلب بزرگ ملت ایران روئید.

معاون هماهنگ کننده بسیج کشور با بیان این که کشورهای بزرگ بر سر میز مذاکره مقابل جمهوری اسلامی ایران زانو می‌زنند گفت: ملت ما از هر قوم، مذهب و گرایش سیاسی، زمانی که منافع کشور و نظام در خطر است، همه با هم متحد در برابر آن می‌ایستند و سینه سپر می‌کنند.

در این مراسم که جمع کثیری از مقامات و مسوولین ارشد استانی و شهرستانی و سیستانی‌های مقیم گلستان حضور داشتند از چند خانواده‌ شهید تجلیل شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha