۱۹ آبان ۱۴۰۱، ۱۹:۲۴
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 84938460
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون قوه قضاییه: توطئه‌های دشمنان را از ابتدای انقلاب داشته‌ایم

بیرجند - ایرنا - معاون سیاسی رئیس قوه قضاییه گفت: توطئه‌های دشمن را از ابتدای انقلاب داشته‌ایم و در اولین روزهای انقلاب با وجود نداشتن سپاه، بسیج، وزارت اطلاعات و فراجا همه این منافقین و اغتشاشات را کنترل کرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایرنا ناصر سراج روز پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان بشرویه افزود: از اولین روز انقلاب، فتنه‌گران و اغتشاشگران مشکلاتی را به وجود آورده‌اند و ما در اولین روزهای انقلاب با وجود نداشتن سپاه، بسیج، وزارت اطلاعات و فراجا همه این منافقین و اغتشاشات را کنترل کرده‌ایم.

وی اظهار داشت: امروز که‌ با یاری خداوند قوی‌ترین نیروهای سپاه، بسیج، وزارت اطلاعات و فراجا را داریم و قطعا منافقین شکست می‌خورند.

سراج گفت: دشمن در این اغتشاشات اخیر سرمایه‌گذاری جدی کرده است و قطعا آخرین برنامه‌ او هم نخواهد بود و رسانه‌های معاند بسیار تلاش می کنند و بعضی از رسانه‌های داخلی نیز عمله آنها هستند.

وی یادآور شد: اغتشاشگران یکسری بچه و یا زن هستند که مردم از اینها حمایت نکردند.

معاون سیاسی رئیس قوه قضاییه افزود: همه ما گرانی و تورم را قبول داریم و برای حل این مشکل باید تولید داخل را تقویت کنیم و دولت به دنبال حل مشکلات معیشتی مردم است.

حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه در سیزدهمین سفر استانی خود صبح پنجشنبه ( ۱۹ آبان) با استقبال استاندار، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و مسوولان قضایی استان وارد فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه بیرجند شد و سپس با جمعی از دانشجویان استان در دانشگاه بیرجند گفت و گو و به سخنان آنان گوش داد و نیز در ادامه برنامه‌ها با قضات و کارکنان دادگستری استان دیدار کرد.

همچنین در دیگر برنامه‌های این سفر، وزیر دادگستری در اداره کل تعزیرات حکومتی استان و نیز معاون اول قوه قضاییه، رییس دیوان عالی کشور و سخنگوی قوه قضاییه در محل اداره کل بازرسی خراسان جنوبی به‌صورت حضوری مسایل و مشکلات قضایی مردم استان را در قالب ملاقات‌ مردمی بررسی کردند.

دیدار با تولیدکنندگان، کارآفرینان و شرکت‌های دانش بنیان استان و همچنین دیدار با اقشار مختلف مردم و حضور در نشست شورای اداری و شورای قضایی استان از دیگر برنامه‌های سفر رئیس قوه قضاییه به استان خراسان جنوبی است.

در این سفر یکروزه رییس قوه قضاییه، ۱۹ نفر از مسئولان شورای عالی قوه قضاییه از جمله معاون سیاسی رئیس قوه قضاییه به تعدادی از شهرستان‌های استان خراسان جنوبی سفر کردند تا ضمن دیدار مستقیم و بدون واسطه با مردم، از نزدیک با مشکلات آنها آشنا شوند و برای برطرف کردن مسائل قضایی و سایر مشکلات آنها در حد مقدورات، اقدامات مقتضی را ترتیب دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha