۱۹ آبان ۱۴۰۱، ۱۸:۱۴
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 84938449
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

برتری تیم‌های بسکتبال جوانان کاشان و درفک گیلان در لیگ کشور

رشت - ایرنا - تیم‌های ایزی پایپ کاشان و درفک گیلان در ادامه دور رفت گروه اول مسابقات بسکتبال لیگ جوانان کشور برابر حریفان خود به برتری رسیدند.

به گزارش ایرنا، در دیدارهای برگزار شده از روز چهارم این رقابت‌ها، ابتدا تیم‌های بسکتبال جوانان درفک از گیلان و خانه بسکتبال بندر ترکمن در سالن اختصاصی بسکتبال مجموعه ورزشی ۶ هزار نفره شهدای رشت رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم خانه بسکتبال جوانان درفک با نتیجه ۶۸ بر ۶۳ حریف خود را شکست داد.

در این بازی  تیم بسکتبال جوانان درفک از رشت بهتر از فرصت‌های خود سود برد و در نهایت با غلبه بر تیم بندرترکمن به اولین پیروزی خود در این دوره از مسابقات رسید و تیم بسکتبال بندرترکمن نیز با قبول این باخت به دومین شکست خود در این دوره از رقابت‌ها دست یافت.

همچنین در دومین و آخرین بازی از روز چهارم این مسابقات، تیمهای بسکتبال جوانان ایزی پایپ کاشان و آتی البرز به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم ایزی پایپ کاشان با نتیجه ۶۱ بر ۵۳ حریف خود را شکست داد تا با سه پیروزی متوالی از سه مسابقه  در صدر جدول این گروه قرار گیرد.

در گروه اول رقابتهای بسکتبال لیگ جوانان کشور که از روز دوشنبه در رشت آغاز شده، تیمهای درفک از رشت، آتی البرز،  خانه بسکتبال بندر ترکمن، خانه بسکتبال ارومیه و ایزی پایپ کاشان حضور دارند که به مدت پنج روز با هم رقابت می‌کنند.

در رقابتهای بسکتبال لیگ جوانان باشگاههای کشور، ۵۰ تیم در ۱۰ گروه حضور دارند که به صورت دروه ای و رفت و برگشت با هم رقابت می‌کنند که بازیهای دور رفت گروه اول این مسابقات به مدت پنج روز در سالن اختصاصی بسکتبال مجموعه ورزشی ۶ هزار نفره شهدای رشت برگزار می‌شود.     

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha