۱۹ آبان ۱۴۰۱، ۱۶:۵۵
کد خبرنگار: 5360
کد خبر: 84938445
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مسابقات بوکس قهرمانی آسیا؛ سومین مدال برنز آسیا بر گردن موسوی

تهران- ایرنا- شاهین موسوی بوکسور وزن ۷۵ کیلوگرم کشورمان در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی آسیا برابر نماینده قزاقستان با ناداوری نتیجه را واگذار کرد و به مدال برنز آسیا رسید.

به گزارش ایرنا، مسابقات قهرمانی بوکس آسیا ۲۰۲۲ با حضور ۳۲۰ (۲۱۱ مرد – ۱۰۹ زن) بوکسور از روز سه‌شنبه – ۱۰ آبان‌ماه در امان اردن آغاز و روز شنبه – ۲۱ آبان‌ ماه به پایان می‌سد.

در روز نهم این رقابت‌ها و در مرحله نیمه‌نهایی امروز پنج‌شنبه، شاهین موسوی در وزن ۷۵ کیلوگرم به مصاف رقیب قزاق خود روند.

وی در سومین دیدار خود و در مرحله نیمه نهایی با "نوراکانات راییس" از قزاقستان مبارزه کرد و با وجود عملکرد بسیار خوب در مقابل حریف پرقدرت خود در نهایت با ناداوری با نتیجه سه بر صفر مغلوب شد.

 در این مبارزه موسوی در راند اول با ارائه مبارزه‌ای برتر ۴ بر یک برنده شد، اما با وجود عملکرد خوب ملی پوش بوکس کشورمان در راند دوم، نتیجه ۳ بر ۲ به سود حریف اعلام شد. راند سوم نیز با تداوم برتری موسوی دنبال شد، اما در نهایت تعجب رای این راند نیز ۴ بر یک به سود بوکسور قزاقستان اعلام شد تا در نهایت موسوی با ناداوری ۳ بر صفر بازنده اعلام شده و سومین مدال برنز آسیا را در کارنامه خود ثبت کند.

هدایت تیم ملی بوکس برعهده علیرضا استکی به عنوان سرمربی و غلامرضا کریمی، همایون امیری، جاسم دلاوری، شهرام فاتح و دانیال تیماجی به عنوان مربی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha