۱۹ آبان ۱۴۰۱، ۱۷:۲۸
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 84938429
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ طرح تولیدی و خدماتی در شهرستان رزن افتتاح شد

همدان- ایرنا- ۲ طرح شرکت تولیدی قطعات سیمانی و سردخانه شیخلَر روز پنجشنبه در جریان سفر "علیرضا قاسمی‌فرزاد" استاندار همدان به رزن، در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ استاندار همدان در دور دوم سفرهای شهرستانی خود روز پنجشنبه به شهرستان رزن سفر کرد که در این سفر سردخانه شیخلَر واقع در روستای دورنیان در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۴۴۳ مترمربع با ظرفیت سالانه سه هزار تُن به بهره‌برداری رسید.

کل سرمایه‌گذاری این طرح بالغ بر ۱۵۵ میلیارد ریال است که ۲۵ میلیارد ریال آن از محل تسهیلات اشتغال روستایی و ۱۳۰ میلیارد ریال آن آورده شخصی(محمد شیخلَر) بوده که برای ۱۶ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

همچنین در این سفر طرح تولیدی قطعات پرگاس بتن با حجم سرمایه‌گذاری بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری بخش خصوصی با ظرفیت سالانه ۱۶ هزار تُن در شهرک صنعتی شهر رزن افتتاح شد که برای ۱۵ نفر به طور مستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

استاندار همدان در ادامه این سفر از شرکت بین‌المللی رایان نیک واقع در شهرک صنعتی رزن فعال در حوزه الکترونیک بازدید کرد.

"علیرضا قاسمی‌فرزاد" استاندار همدان روز پنجشنبه در ادامه بازدیدها و سفرهای شهرستانی خود، با استقبال فرماندار رزن، نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه شهر رزن و جمعی از مسئولان محلی وارد این شهرستان شد.

هدف از این سفر بررسی مسائل و مشکلات شهرستان رزن با محوریت مصوبات سفر رئیس جمهوری به استان همدان است.

شهرستان رزن در شمال استان همدان واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha