تگرگ، باران و آبگرفتگی در راه است/ تهرانی ها مراقب لغزندگی معابر و جاده ها باشند

تهران - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران گفت: براساس پیش بینی و صدور اخطار وضعیت زرد از سوی هواشناسی، امروز (پنجشنبه) احتمال بارش باران، رگبار، تگرگ و حتی بارش برف در ارتفاعات وجود دارد که در چنین شرایطی لازم است شهروندان به لغزندگی معابر و پرهیز از اقامت کنار رودخانه ها توجه کنند.

به گزارش ایرنا، حامد یزدی مهر در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: برنامه ریزی های لازم برای شرایط یاد شده و وقوع بارش‌ها انجام شده است و عوامل مدیریت بحران در استان تهران نیز در حالت آماده باش قرار دارند.
وی افزود: با توجه به پیش بینی‌های صورت گرفته، امروز شاهد بارش باران و رگبار در بیشتر نقاط استان تهران هستیم که در این زمینه از همه مردم می‌خواهیم نسبت به لغزندگی جاده‌ها توجه ویژه را داشته باشند.

مدیرکل بحران استانداری تهران گفت: برپایه گزارش هواشناسی، در برخی مناطق هم احتمال بارش تگرگ همراه با وزش باد وجود دارد و در ارتفاعات هم بارش برف پیش بینی شده است.

یزدی مهر ادامه داد: برای روز جمعه نیز در ارتفاعات و در روز شنبه هم در بیشتر مناطق استان تهران لغزندگی جاده‌ها، آبگرفتگی محدود و محلی معابر و احتمال بالا آمدن آب رودخانه‌ها مورد انتظار است.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران اظهار داشت: در این راستا دستورهای لازم برای آمادگی عوامل مدیریت بحران صادر شده و بر اساس شدت و ضعف بارش‌ها برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته است.  
وی بیان داشت: از همه مردم می‌خواهیم با توجه به احتمال بالا آمدن آب از اقامت در کنار رودخانه‌ها خودداری کنند.

سرخط اخبار جامعه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha